//

Apple TV

Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wil graag een Apple TV 2e generatie kopen als hij uit is. Maar daar heb ik een paar vragen over, want ik snap ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-10-11, 10:24
107552's schermafbeelding
107552 107552 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Noord - Brabant
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar 107552
Exclamation Apple TV

Hallo

Ik wil graag een Apple TV 2e generatie kopen als hij uit is. Maar daar heb ik een paar vragen over, want ik snap er nog niet zo veel van.

Vragen:

1. Ik heb een Windows PC (HP G62-a18ed) met itunes 10.4.1 en als ik een Apple TV koop, is hij daar dan mee te koppelen?

2. Als ik iets op de Apple TV wil afspelen, wat kan je dan allemaal afspelen? Alleen dingen die in itunes staan, of gewoon draadloos internetten segmaar, op een groot tv scherm?

3. Ik heb een iPhone 4 met firmware 4.3.5 en is het dan ook mogelijk om met de iPhone mirroring te doen, of kan dat alleen maar met de iPad?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Mvg Maurice
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-11, 00:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 107552 Bekijk bericht
Hallo

Ik wil graag een Apple TV 2e generatie kopen als hij uit is. Maar daar heb ik een paar vragen over, want ik snap er nog niet zo veel van.

Vragen:

1. Ik heb een Windows PC (HP G62-a18ed) met itunes 10.4.1 en als ik een Apple TV koop, is hij daar dan mee te koppelen?

2. Als ik iets op de Apple TV wil afspelen, wat kan je dan allemaal afspelen? Alleen dingen die in itunes staan, of gewoon draadloos internetten segmaar, op een groot tv scherm?

3. Ik heb een iPhone 4 met firmware 4.3.5 en is het dan ook mogelijk om met de iPhone mirroring te doen, of kan dat alleen maar met de iPad?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Mvg Maurice
Een apple tv aan de pc aansluiten heb ik zelf nog niet getest.

Ik heb deze op mijn 46inch tv aangesloten via hdmi en werkt via mijn Wi-Fi.

Het zit zo; als ios 5 uitkomt dan zal je met een ipad 2 (ipad 1 weet ik niet) mirroring kunnen gebruiken (draadloos), alles wat je op je ipad ziet en doet zal je op je tv scherm te zien krijgen, dat gaat nu ook al maar dan moet je zo'n kabeltje kopen om aan te sluiten maar das niet bepaald leuk te noemen.
Voor films via je ipad dan af te spelen gaat met de app air video maar das niet altijd goed werkend vind ik en binnekort zou dan ook av player HD de beelden moeten kunnen doorsturen (als ios 5 er dus is).

Wat je kan afspelen; films,muziek,foto's,documenten, internetten enz...zoals ik net heb gezegd, alles wat op je ipad staat zal je ook op je tv te zien krijgen net zoals gamen ook zal werken al heb ik een beetje schrik er vertraging zal opzitten als je het via Wi-Fi zal doen dat gamen? Dat blijft nog afwachten dus.

Met de iphone 4 kan je helaas geen mirroring gebruiken tenzij je begint te jailbreaken, dan zou het wel gaan, ik weet wel niet of je er een bepaalde versie voor moet opsteken hebben dan, de kans is groot het bv onder 4.3.5 niet zal werken. Ik houd ook nie van dat jailbreak gedoe, veel te veel miserie mee.

Maar met de iphone kan je wel (en zonder jailbreak) je foto's,filmpjes die je met je iphone hebt gemaakt en documenten ook zien en je muziek kunnen afspelen. (ook films die je hebt gedownload zouden moeten gaan via de app air video al werkt dat niet altijd zoals het moet).
Ik doe dat af en toe, zet mijn tv op hdmi 2 bv daar waar de apple tv op aangesloten is en dan zend ik mijn muziek door via Wi-Fi naar de apple tv en dan laat ik het boenken door mijne surround .

Je kan zie ik nu ook al films huren en kopen, moet het zelf eens bekijken allemaal want helaas zijn de meeste films nog niet met nl subs.

Tvout genie is een leuke app ook als je ooit de apple tv zou kopen, kan wel handig zijn vind ik. Kan je normaal gezien op iphone als ipad gebruiken.

De apple tv is te koop bij pixmania.nl voor de nederlanders en voor de belgen/Vlamingen is het pixmania.be

Ik heb de mijne daar gekocht.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 02-10-11 om 00:42.
  #3  
Oud 03-10-11, 09:22
levalica levalica is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 40
Standaard

mirroring werkt nu ook al met 4.3.3

Leon
  #4  
Oud 03-10-11, 10:18
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

1) Ja, je Apple TV linkt met iTunes. Wat je nodig hebt is: iTunes, Wi-Fi netwerk en TV.

2) Apple TV speelt alles af wat in iTunes speelt (tenzij je hem Jailbreaked). Verder kun je dmv Airplay veel video's, foto's en muziek streamen vanaf je iPhone/iPad. Sinds vorige week kun je ook in NL films huren/kopen met je Apple TV. Als je een Us iTUnes account hebt is het aanbod vooralsnog groter. De ATV2 heeft verder een directe link naar YouTube en Flickr.

3) Neen. Dit werkt nu voor enkele Apps en dan alleen op een iPad 2. Met iOS 5 (wordt deze herfst verwacht) is het mogelijk het beeld van je iPad 2 te spiegelen met je ATV, zodat je alles van je iPad 2 kunt zien op je TV. Volgens mij is dit niet gepland voor de iPhone 4, maar het zal een kwestie van tijd worden voordat dit ook mogelijk wordt met een iPhone 4Gs of iPhone 5.
  #5  
Oud 03-10-11, 12:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Apple tv is z'n geld waard ook omdat de apple tv eens een goedkoop product is die apple op de markt heeft gebracht .
Zolang de Wi-Fi niet plat ligt hier is dat echt de max om zo je muziek en dergelijke door te geven en zo je surround op te zetten enz...
Je zal idd het beste zitten met een ipad 2 voor de moment. (wat mirroring betreft zonder jailbreak dan).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.