Geen geluid via Receiver. discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Voorheen was ik in het bezit van een Apple tv (3gen), daarvoor had ik de Apple tv (2gen). Deze waren allebei verbonden via HDMI naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid via Receiver.
Voorheen was ik in het bezit van een Apple tv (3gen), daarvoor had ik de Apple tv (2gen). Deze waren allebei verbonden via HDMI naar mijn receiver en deze weer via HDMI naar mijn TV. Zodat ik het geluid via mijn receiver kreeg en het beeld natuurlijk op mijn TV. Onlangs heb ik de Apple tv (4gen) aangeschaft en deze weer op exact dezelfde wijze/setup aangesloten alleen krijg ik nu geen geluid meer van mijn receiver (wel van de tv). Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing hiervoor.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat je TV goed ingesteld (hdmi-arc) ?
|
|||
|
|||
Arc moet je volgens mij alleen instellen als je iets (bv je apple tv) direct aansluit op je tv en dan krijg via de arc functie je geluid verstuurd naar je receiver die dan ook op je tv is aangesloten. Maar het gekke is dat als ik mijn atv2 en atv3 op dezelfde kabels aansluit als waarop mijn atv4 nu zit het wel werkt.
|
|
|||
|
|||
Misschien zijn de instellingen bij de ATV 4 anders en moet je aangeven hoe je audio uit wilt hebben.
|
|||
|
|||
Desnoods (niet ideaal, maar goed) kun je je oude ATV aangesloten houden en als bluetooth speaker gebruiken om het geluid van de ATV4 via je oude ATV te streamen naar je versterker. Werkt voor alle apps op de ATV4. Werkt niet voor Airplay van beeld (vanaf iPhone/iPad), wel voor Airplay van geluid.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
Apple tv geluid via receiver | Esvelt | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 14-01-12 14:04 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
|
|