//

Apps anyone?

Apps anyone? discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu sinds dag 1 in bezit van de Apple TV 4, maar het schiet niet op met de apps naar mijn idee. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-11-15, 00:13
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard Apps anyone?

Ik ben nu sinds dag 1 in bezit van de Apple TV 4, maar het schiet niet op met de apps naar mijn idee. Ik weet dat ik waarschijnlijk gewoon geduld moet hebben, maar toch kijk ik elke dag of er nog geen nieuwe apps bijgekomen zijn.

Natuurlijk eerst bij de Purchased items, in de hoop dat een eerder gekochte iPad of iPhone app inmiddels geschikt is gemaakt voor de Apple TV, maar ook op allerhande nieuws-sites.

Nu dacht ik, zou het geen leuk idee zijn om elkaar hier op de hoogte te houden van ontwikkelingen rondom nieuw beschikbare apps voor de Apple TV.

Vandaag zag ik Radio 10 met een app. Maar ik zit met spanning te wachten op (veel) meer.

Wie voelt er nog meer voor om hier een thread bij te houden waarin nieuwe waardevolle apps gemeld kunnen worden? (Dus wat mij betreft niet de zoveelste Flappy Bird clone of Fireplace screensaver, maar echt mooie dingen waar je zelf op zit/zat te wachten)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-15, 01:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

http://forum.iculture.nl/f134/apple-...oor-aptv4.html
  #3  
Oud 07-11-15, 01:45
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Ja, dat leek een thread te gaan worden over Plex en alles wat met het encoderen en afspelen van video's en het al dan niet kunnen toevoegen van subtitles te maken heeft... ;-)

Maar goed, er is inderdaad waarschijnlijk ook gewoon nog niet zo veel te melden over Apps voor de Apple TV 4. Al ben ik wel benieuwd naar SNES via sideload (Zie How to play classic Nintendo and Sega games on Apple TV)
  #4  
Oud 07-11-15, 16:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het gaat over apps, alle apps dus ook games.

Soit: Oceanhorn is een zeer leuke game. Mooie graphics.
  #5  
Oud 07-11-15, 17:02
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

De Nintendo en Sega games zijn me gelukt. Het invoeren van m'n naam bij de highscore van Outrun was geheel in Apple TV 4 stijl! 1942 was ook leuk om weer eens te spelen.

Toch is dit niet helemaal waar ik op zat te wachten toen ik de Apple TV kocht en om eerlijk te zijn verbaast het me heel erg dat we na een week nog niet overspoeld worden door allerlei apps die geschikt gemaakt zijn voor Apple TV...
  #6  
Oud 07-11-15, 22:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Voor mij chinees dat van nintendo/sega op te krijgen en ik denk ook al niet dat ik zo'n kabelke heb.
  #7  
Oud 10-11-15, 23:20
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Vandaag Cueist gedownload. Leuk spel voor 1,99 euro in afwachting van de iOS versie (daarna twee keer zo duur). Het is een mooie snooker/pool game waarbij het gebruik van een controller zeker meerwaarde biedt.
  #8  
Oud 11-11-15, 10:06
WPT's schermafbeelding
WPT WPT is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
Ik ben nu sinds dag 1 in bezit van de Apple TV 4, maar het schiet niet op met de apps naar mijn idee. Ik weet dat ik waarschijnlijk gewoon geduld moet hebben, maar toch kijk ik elke dag of er nog geen nieuwe apps bijgekomen zijn.
Haha, herkenbaar! Helaas heb ik momenteel geen bijzondere tips voor je maar ik hou het (net als jou) dagelijks in de gaten.
  #9  
Oud 11-11-15, 10:11
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Oh ja, en het sideloaden houd ik ook in de gaten. De TVBrowser geïnstalleerd onlangs. Dat is wel grappig, maar vooral als je geen smart TV hebt (zoals ik). Het browst niet heel makkelijk met dat vertikale 'toetsenbord'. (Wat me ook wel eens doet denken aan de MacBook Wheel: https://www.youtube.com/watch?v=QeGfNyklZ04)
  #10  
Oud 11-11-15, 15:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
Vandaag Cueist gedownload. Leuk spel voor 1,99 euro in afwachting van de iOS versie (daarna twee keer zo duur). Het is een mooie snooker/pool game waarbij het gebruik van een controller zeker meerwaarde biedt.
Keer aanschaffen ze, ziet er nog fun uit.
  #11  
Oud 11-11-15, 18:54
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Durf hem nauwelijks hier te melden maar er is nu een voor veel Apple liefhebbers interessant app: OMT TV, jawel, van One More Thing!
  #12  
Oud 11-11-15, 18:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FerryMan2015 Bekijk bericht
Durf hem nauwelijks hier te melden maar er is nu een voor veel Apple liefhebbers interessant app: OMT TV, jawel, van One More Thing!
Thx..........
  #13  
Oud 12-11-15, 16:45
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die hitlijsten in de app store zijn echt een aanwinst! Zo heb ik deze gevonden: NAStify Player.

Als je een NAS hebt (met video's erop) is NAStify Player echt een aanrader! Dikke kans dat hij voor jouw NAS ook werkt, ondersteunt tal van protocollen en videoformaten! Heb er zelfs mijn Seagate Wireless Plus, die gisteren nog mijn MacBook toegang weigerde, wel mee aan de praat met de TV4 Kan zo te zien alle video's erop aan, zelfs .mov-jes waar andere spelers zich nog wel 's in verslikken. Naar keuze alle video's op één grote hoop, volgens de ingestelde sorteercriteria, of netjes langs de directoriestructuur waarin je het zelf georganiseerd hebt.

O ja, en ook niet onbelangrijk voor een Hollander: 't is nog een gratis app ook

Ik ga binnenkort maar weer fijn wat oude videootjes van DVD-R, DVR's en (als de banden en speler nog niet helemaal naar de k...noppen zijn) VHS rippen, zo makkelijk heb ik die nog nooit kunnen afspelen En de 2TB van m'n NASje zijn nog lang niet vol

[edit 13-11] Vreemd, staat nog steeds in de hitlijst 'top gratis', maar wel met een prijs van €1,99 !? Wegens succes in prijs verhoogd zeker [/edit]

Laatst gewijzigd door Guest-20170917003111; 13-11-15 om 16:09. Reden: Niet meer gratis?!
  #14  
Oud 12-11-15, 17:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20170917003111 Bekijk bericht
Die hitlijsten in de app store zijn echt een aanwinst! Zo heb ik deze gevonden: NAStify Player.

Als je een NAS hebt (met video's erop) is NAStify Player echt een aanrader! Dikke kans dat hij voor jouw NAS ook werkt, ondersteunt tal van protocollen en videoformaten! Heb er zelfs mijn Seagate Wireless Plus, die gisteren nog mijn MacBook toegang weigerde, wel mee aan de praat met de TV4 Kan zo te zien alle video's erop aan, zelfs .mov-jes waar andere spelers zich nog wel 's in verslikken. Naar keuze alle video's op één grote hoop, volgens de ingestelde sorteercriteria, of netjes langs de directoriestructuur waarin je het zelf georganiseerd hebt.

O ja, en ook niet onbelangrijk voor een Hollander: 't is nog een gratis app ook

Ik ga binnenkort maar weer fijn wat oude videootjes van DVD-R, DVR's en (als de banden en speler nog niet helemaal naar de k...noppen zijn) VHS rippen, zo makkelijk heb ik die nog nooit kunnen afspelen En de 2TB van m'n NASje zijn nog lang niet vol
Subiet eens installeren.
Niet dat persee moet ze voor mij want ik heb een heel goeie mede8er mediaplayer in combinatie met mijn nassysteem maar alles extra's zijn welkom.

Ik las nog dees week dat infuse en vlc ook mee hun app komen binnenkort, gaat leuk worden om zien welke de betere is.
  #15  
Oud 12-11-15, 21:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20170917003111 Bekijk bericht
Die hitlijsten in de app store zijn echt een aanwinst! Zo heb ik deze gevonden: NAStify Player.

Als je een NAS hebt (met video's erop) is NAStify Player echt een aanrader! Dikke kans dat hij voor jouw NAS ook werkt, ondersteunt tal van protocollen en videoformaten! Heb er zelfs mijn Seagate Wireless Plus, die gisteren nog mijn MacBook toegang weigerde, wel mee aan de praat met de TV4 Kan zo te zien alle video's erop aan, zelfs .mov-jes waar andere spelers zich nog wel 's in verslikken. Naar keuze alle video's op één grote hoop, volgens de ingestelde sorteercriteria, of netjes langs de directoriestructuur waarin je het zelf georganiseerd hebt.

O ja, en ook niet onbelangrijk voor een Hollander: 't is nog een gratis app ook

Ik ga binnenkort maar weer fijn wat oude videootjes van DVD-R, DVR's en (als de banden en speler nog niet helemaal naar de k...noppen zijn) VHS rippen, zo makkelijk heb ik die nog nooit kunnen afspelen En de 2TB van m'n NASje zijn nog lang niet vol
Net zoals bij een andere app die ik al had (localcast dachtk) hetzelfde; avi en mkv en mss mp4 werken ermee en alsook de subs maar dvd files en iso bestand gaat helaas ook niet.

Ik gebruik een 5 tal bestanden; mkv,avi, iso, dvd files, mp4
Dus tis wachten op een app die al die bestanden afspeelt.

Plex maar dat krijg ik toch nooit aan de praat, toch bizar dat het via zo'n app wel geen probleem heeft en ik hoef zelf nikske te doen en via plex wel.
  #16  
Oud 13-11-15, 16:23
gerhoogendoorn gerhoogendoorn is offline
• iOS 11.0
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20170917003111 Bekijk bericht
Die hitlijsten in de app store zijn echt een aanwinst! Zo heb ik deze gevonden: NAStify Player.

Als je een NAS hebt (met video's erop) is NAStify Player echt een aanrader! Dikke kans dat hij voor jouw NAS ook werkt, ondersteunt tal van protocollen en videoformaten! Heb er zelfs mijn Seagate Wireless Plus, die gisteren nog mijn MacBook toegang weigerde, wel mee aan de praat met de TV4 Kan zo te zien alle video's erop aan, zelfs .mov-jes waar andere spelers zich nog wel 's in verslikken. Naar keuze alle video's op één grote hoop, volgens de ingestelde sorteercriteria, of netjes langs de directoriestructuur waarin je het zelf georganiseerd hebt.

O ja, en ook niet onbelangrijk voor een Hollander: 't is nog een gratis app ook

Ik ga binnenkort maar weer fijn wat oude videootjes van DVD-R, DVR's en (als de banden en speler nog niet helemaal naar de k...noppen zijn) VHS rippen, zo makkelijk heb ik die nog nooit kunnen afspelen En de 2TB van m'n NASje zijn nog lang niet vol

[edit 13-11] Vreemd, staat nog steeds in de hitlijst 'top gratis', maar wel met een prijs van €1,99 !? Wegens succes in prijs verhoogd zeker [/edit]
Ik ben niet zo enthousiast over Nastify. Beroerde interface, geen ondertitels en iedere keer inloggen op mijn nas. Bovendien liep de eerste film na tien minuten vast. Verwacht meer van Infuse.
  #17  
Oud 13-11-15, 16:45
Nietvervandeboom33 Nietvervandeboom33 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 5
Standaard

Je moet wel tot de doelgroep behoren, maar de app babyfoon 3G draait als een zonnetje op de nieuwe Apple TV. Is gratis als je deze reeds al als IOS app had.
  #18  
Oud 13-11-15, 18:16
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

We zijn nu twee weken na de lancering van de Apple TV 4, maar ik moet zeggen, ik vind het aanbod echt heel erg beroerd! Ik had veel en veel meer verwacht.
  #19  
Oud 13-11-15, 23:30
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
We zijn nu twee weken na de lancering van de Apple TV 4, maar ik moet zeggen, ik vind het aanbod echt heel erg beroerd! Ik had veel en veel meer verwacht.
Begrijp je teleurstelling, heb ik ook wel een beetje, maar geef 't nog ff tijd. Voor de iPhone en iPad was de verhouding tussen kaf en koren (zeg maar gerust bagger en pareltjes) in de app store aanvankelijk ook lange tijd beroerd; denk alleen maar aan de honderden fart-apps destijds

En hoewel de Apple TV in theorie met universele apps een vliegende start zou kunnen maken, moet je niet vergeten dat Apple de lat voor 'ports' van bestaande iPhone/iPad games hoger gelegd heeft door in feite app thinning/on demand resources verplicht te stellen door de initiële downloads een maximum van 200MB op te leggen. De fraaiste games zijn nu immers makkelijk 1 of meer GB, die moeten eerst even stevig verbouwd worden om aan die eis te voldoen.

Dus het gaat langer duren dan jij of ik (en vele anderen) graag zouden willen, maar het komt vast goed
  #20  
Oud 16-11-15, 15:08
Spookaap Spookaap is offline
• iOS 8.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Radio Veronica heeft inmiddels ook een AppleTV-app uit. Deze heeft in tegenstelling tot die van Radio 10 WEL een (video)livestream. Staat overigens niet altijd aan, maar op vrijdagavond (20 tot middernacht) tijdens Countdown Café bijvoorbeeld wel, dan treden er artiesten/bands op in studio of locatie De Vorstin in Hilversum. Toch leuke toevoeging daardoor aan (nog) minimale aanbod van NL media apps, dacht ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps Kitty0101 iPhone Apps 17 23-11-13 16:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.