Apple tv 4 en airport timecapsule koppelen discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een apple tv 4 gekocht en een paar week geleden de nieuwste airport timecapsule. Nu heb ik films op deze airport timecapsule ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv 4 en airport timecapsule koppelen
Ik heb vandaag een apple tv 4 gekocht en een paar week geleden de nieuwste airport timecapsule.
Nu heb ik films op deze airport timecapsule maar mis nu de knop media op de apple tv. Waar kan ik via de apple tv de timecapsule bereiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
PS: Als je die Time Capsule ook gebruikt om Time Machine backups te maken dan is het geen goed idee om naast de TM sparsebundle ook nog filmpjes te zetten. Spotlight gaat het dan heel zwaar krijgen. Een Time Capsule is geen NAS, maar dat is een ander verhaal. |
|
|||
|
|||
Koop dit progje voor de apple tv
Stratospherix - FileBrowserTV - Overview hiermee kun je alles benaderen, zorg dat de films in mp4/m4v staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En gezien de bèta's verwacht ik dat Infuse binnen 2 weken uit zal komen voor het grote publiek. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Watch Koppelen!!!! | Joeri75 | Apple Watch algemeen | 5 | 29-04-15 20:25 |
apple airport express en spotify | trivial | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 14-03-13 11:11 |
Apple tv of airport express | alexander1 | Koopinformatie Nederland | 4 | 20-10-12 17:51 |
Apple AirPort Extreme | Sjarrl | Wi-Fi | 7 | 04-10-12 01:04 |
Apple airport express | toontje | iPhone algemeen | 4 | 06-02-11 16:58 |
|
|