Apps anyone? discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) SkyRadio ook zag ik. Geen van beide grote favorieten van mij, maar zolang de publieke omroep(en) het laten afweten moet je toch wat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SkyRadio ook zag ik.
Geen van beide grote favorieten van mij, maar zolang de publieke omroep(en) het laten afweten moet je toch wat |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zag zojuist dat de betatest van Infuse is gestart: https://twitter.com/infuseapp/status/666718523092168705
|
|
|||
|
|||
Tja, de TV aanzetten om radio te luisteren...
Inmiddels zijn we drie weken na de lancering. Of Apple heeft het heel moeilijk gemaakt om apps aan te bieden, of niemand heeft interesse. Ik begin steeds meer dat laatste te vrezen... Ik was op zich blij met m'n vorige Apple TV en om heel eerlijk te zijn; de 4 voegt eigenlijk maar bar weinig toe met die paar apps. Sinds de lancering is alleen Plex uitgebracht waar ik redelijk enthousiast over ben. Ik had echt gedacht dat het storm zou lopen. Nu wordt het apparaat alweer gedumpt via 1DayFly. Stom ook om de 64GB versie te kopen achteraf. Was om apps op te zetten... apps? ;-) |
|
|||
|
|||
Iemand toevallig ook problemen met Rayman, hij is gereset en na paar levels speelt hij niet meer verder.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps | Kitty0101 | iPhone Apps | 17 | 23-11-13 16:21 |
|
|