tv os 9.2 en foto's laten zien op apple tv discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg het maar niet voor elkaar om met behulp van de app foto's een degelijke dia show op de apple tv te laten zien. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tv os 9.2 en foto's laten zien op apple tv
Ik krijg het maar niet voor elkaar om met behulp van de app foto's een degelijke dia show op de apple tv te laten zien.
Met icloud zie ik wel alle albums die naar datum worden getoond maar kan niet zoeken naar een album met bepaalde datum en kan ook niet zoals vroeger een diashow met door mij van te voren aan te geven pauze's en bewegingen draaien. Zei bijlage van mijn mappen structuur met hoofdmappen op datum met daarin submappen met gebeurtenissen. Delen gaat niet m.b.v. Itunes, ik kan in Itunes maar niet aangeven waar de bestanden staan, aanwijzen van de foto's database gaat niet. Ik heb de update van apple tv van de week geinstalleerd. wie weet wat er fout gaat of wat ik anders moet doen? wie weet of er een ander programma is waarmee ik een dia show op de apple tv kan draaien zoals vroeger perfect mogelijk was met iphoto? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een manier of programma om je Windows bureaublad op je Apple Tv te laten zien? | jplt | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 30-05-14 01:17 |
iPad 2 blijft Apple logo laten zien | Robbedouche | iPad algemeen | 8 | 04-05-14 23:03 |
problemen met foto's van samsungcamera om die op een ipad te laten zien | bluffer11 | iPad algemeen | 6 | 12-09-13 10:04 |
Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ? | Bartje | Muziek, foto & video | 26 | 30-03-08 15:14 |
|
|