//

Afstandsbediening

Afstandsbediening discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het laden van de Apple tv afstandsbediening en bij weinig gebruik is de accu leeg na ongeveer een week. Is dat normaal ? Volgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-16, 00:12
evdbeek evdbeek is offline
 
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 5
Standaard Afstandsbediening

Na het laden van de Apple tv afstandsbediening en bij weinig gebruik is de accu leeg na ongeveer een week. Is dat normaal ? Volgens internet moet de accu toch ongeveer een maand meegaan, anderen stellen zelfs 3 maanden ?
Gaarne advies,

Dank,

Ed.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-16, 05:21
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Goed dat je het zegt! Helemaal vergeten. Heb de Atv4 al vanaf dag 1 en de AB nog nooit opgeladen...
  #3  
Oud 03-04-16, 11:27
evdbeek evdbeek is offline
 
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 5
Standaard Afstandsbediening

Bedankt,.... heb 'm voor dezelfde klacht al een keer ter reparatie oplaten sturen. Volgens mij heb ik mijn oude AB gewoon on gerepareerd terug gekregen. Ik gebruik 'm bijvoorbeeld een keer om een filmpje te bekijken, leg 'm weg en 7-10 dagen later krijg ik een melding dat de accu leeg is !!
Dit is dus niet normaal. Moet ie weer terug,...ben ik 'm weer 3 weken kwijt waarschijnlijk. Niet echt een goede beurt van Apple in mijn ogen !
  #4  
Oud 03-04-16, 11:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evdbeek Bekijk bericht
Moet ie weer terug,...ben ik 'm weer 3 weken kwijt waarschijnlijk.
Herstellingen/vervangingen duren bij Apple nooit drie weken. Apple vervangt zulke dingen in drie dagen. En als je naar een Apple Store gaat wordt de AB onmiddellijk omgeruild. Dus, neem contact op met AppleCare.
  #5  
Oud 03-04-16, 11:51
evdbeek evdbeek is offline
 
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 5
Standaard Afstandsbediening

Ik ben bij een Apple store in Roermond geweest. Daar vertelde men ook dat ik de AB een aantal weken kwijt zou zijn en ik moest ook nog even 20,00 euro betalen, die ik dan waarschijnlijk weer terug kreeg als het apparaatje retour kwam.

Heb 'm gekocht bij de Apple store van de MediaMarkt in Roermond en daar hebben ze ér 3 weken voor nodig gehad en kreeg ik het ding ongerepareerd retour dus.
  #6  
Oud 03-04-16, 11:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evdbeek Bekijk bericht
Ik ben bij een Apple store in Roermond geweest.
In Roermond is er geen Apple Store. Dus nogmaals, bel met AppleCare. Of ga naar een Apple Store. Succes verder.

Apple Store - Lijst van Stores
  #7  
Oud 03-04-16, 12:00
evdbeek evdbeek is offline
 
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 5
Standaard Afstandsbediening

Dank voor uw reactie. Ik denk dat ik eerst maar naar de mediamarkt waar ik 'm gekocht heb terug ga. Zij moeten het in eerste instantie oplosssen neem ik aan.
  #8  
Oud 03-04-16, 12:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evdbeek Bekijk bericht
Zij moeten het in eerste instantie oplosssen neem ik aan.
Tijdens het eerste garantiejaar geeft Apple fabrieksgarantie. Als je AppleCare belt komen die het ding ophalen en binnen drie dagen heb je een nieuwe AB. Als je liever drie weken of langer wacht moet je inderdaad naar MediaMarkt.

Nogmaals, succes verder.
  #9  
Oud 03-04-16, 12:35
evdbeek evdbeek is offline
 
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 5
Standaard afstandsbediening

Nogmaals dank. Ik heb net Apple Care gebeld ( sinds kort zijn ze ook op de zondag bereikbaar blijkbaar ). Ik kan maandag terugbellen, daar er blijkbaar op het moment onderhoud aan de systemen gepleegd wordt en er verder niets kon. En men had het inderdaad over het retour sturen. Dus ik ben benieuwd hoe het morgen verder gaat.
  #10  
Oud 27-09-16, 14:42
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem nu dat de afstandsbediening van mijn Apple tv 4 na volledig te zijn opgeladen na een paar dagen weer volledig leeg is.
Heb dit nu al zeker 3 keer meegemaakt op korte tijd.

Mijn Apple tv 4 heb ik nu ongeveer 1 jaar, heb al naar Apple gebeld daarvoor maar er zit blijkbaar niks anders op dan de remote samen met de Apple tv binnen te brengen voor herstel. De degelijkheid van Apple schiet hier duidelijk te kort, ben blij dat ik nog een oude Chromecast heb liggen in de kast zo dat ik intussen toch Netflix kan blijven kijken op mijn tv.
  #11  
Oud 27-09-16, 18:05
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik gebruik mijn afstandsbediening eigenlijk niet, vanwege zo'n alles-in-één-geval. Telkens als ik hier iets lees over die Apple-Tv afstandsbediening pak 'm er even bij en merk dat-ie ook na maanden nog braaf werkt.
Weet je zeker dat 't dingen bij jou niet ergens onder of tussen zit waardoor een knop ingedrukt blijft?
  #12  
Oud 27-09-16, 19:11
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Ik gebruik mijn afstandsbediening eigenlijk niet, vanwege zo'n alles-in-één-geval. Telkens als ik hier iets lees over die Apple-Tv afstandsbediening pak 'm er even bij en merk dat-ie ook na maanden nog braaf werkt.
Weet je zeker dat 't dingen bij jou niet ergens onder of tussen zit waardoor een knop ingedrukt blijft?
Mijn Apple tv-remote zit nergens onder of tussen hoor. 😃
  #13  
Oud 28-09-16, 23:16
Topdude Topdude is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Goed dat je het zegt! Helemaal vergeten. Heb de Atv4 al vanaf dag 1 en de AB nog nooit opgeladen...
Same here.

Het viel me laatst pas op dat er nog twee streepjes lading stonden.

Toch maar eens laden.
  #14  
Oud 28-10-16, 15:13
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Nu 1 maand later en mijn afstandsbediening is niet meer snel helemaal leeggelopen, mischien had het te maken met het feit dat ik eens mijn remote had opgeladen met de adapter van de iPad. Met die adapter is de remote wel sneller opgeladen maar mischien is dat niet zo goed voor zo een klein apparaatje en zorgt dat voor complicaties.

Is maar een veronderstelling natuurlijk, belangrijkste is dat het probleem zich niet meer voordoet. Voor alle zekerheid zal ik de afstandsbediening nu voortaan alleen opladen met de adapter van de iphone, naar het schijnt is het ook goed om niet altijd 100% op te laden wat ik de laatste keer ook niet gedaan heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
afstandsbediening? kastenbart Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 12-06-13 03:16
afstandsbediening in de auto cubesten iPhone accessoires en onderdelen 1 08-09-10 14:16
Afstandsbediening: L5 of POWER A? jamy015 iPhone accessoires en onderdelen 0 18-05-10 19:52
Bluetooth afstandsbediening Pr4n4 iPhone accessoires en onderdelen 0 14-12-09 14:42
Tv app afstandsbediening tv? apotheosis iPhone Apps 11 29-11-09 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.