EntertainmentParadise ? discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door drtrimble wel raar dan dat je zo'n mail gekregen hebt Ja heel raar!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij een stap voor stap beschrijving via pm of email sturen .Hoeft niet uitgebreid mag in telegramstijl.
Ik moet de install wel via windows 10 uitvoeren. |
|
|||
|
|||
Website meldt "out of stock" dus niet meer te bestellen.
Vreemd |
|
|||
|
|||
waarschijnlijk kan hij maar een beperkt aantal versies signen en zit hij nu aan zijn max
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Due to unexpected server issues we will have to refund you, we have also had some family issues arise which must take priority before we can sort out the servers. Bij mij werkt het trouwens nog wel na het opnieuw installeren. |
|
|||
|
|||
Als Apple Developer Relations in de gaten krijgt dat er honderd Apple TV 4 UDID's geregistreerd zijn zonder dat er een app in de App Store of TestFlight staat zouden er wel eens "unexpected server issues" kunnen ontstaan. Ondermeer omdat het developer account geannuleerd werd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Naja, vaag? Zolang Apple geen certificaten intrekt zal het wel blijven werken tot het certificaat automatisch vervalt na één jaar. Als alles na een reboot nog werkt zijn de certificaten niet ingetrokken door Apple.
|
|
|||
|
|||
Dan is het nog steeds raar dat die bij mij het ineens niet meer deed en na opnieuw installeren weer wel.
|
|
|||
|
|||
Helaas zojuist de terugbetaling gehad van hen. Wordt dus opzoek naar een andere manier!
|
|
|||
|
|||
sinds vandaag werkt kodi ook niet meer via de gedownloade ipa. Opnieuw installeren lukt ook niet meer. Heeft iemand hetzelfde probleem?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 January 2017 om 14:39 ---------- Iemand toevallig ervaring met deze partij? https://www.entertainmentbox.com/pro...-installation/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|