EntertainmentParadise ? discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze site biedt tegen betaling een levenslange garantie voor kodi, popcorn time , m.a.m.a om op je ATV4 te installeren tegen een vergoeding van 12,99 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
EntertainmentParadise ?
Deze site biedt tegen betaling een levenslange garantie voor kodi, popcorn time , m.a.m.a om op je ATV4 te installeren tegen een vergoeding van 12,99 Engelse ponden ! iemand hier ervaring mee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoezo "levenslange" garantie. Die paradijsvogels doen toch ook niet meer dan de apps ondertekenen met een developer certificaat dat één (1) jaar geldig is.
Dit vind ik wel heel lief: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Demonski, heb je inmiddels al ervaringen opgebouwd?
Of ben je geschrokken van Einstein |
|
|||
|
|||
neen nog niet echt , ben aan het proberen popcorn time en mame te downloaden en zelf te signen en op de ATV4 te zetten
|
|
|||
|
|||
Ik heb het wel gedaan via hun en draai kodi nu zo'nmaandje vlekkeloos!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem wel getest maar het aanbod is minder dan kodi en ook liep de app af en toe vast. Wat kan ik met Name? |
|
|||
|
|||
N.a.m.e is een spelemulator waar je schijnbaar oude gamboy , gameboy advance , snes , snes 64 game kunt spelen , dus vandaar
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Entertainmentparadise werkt kennelijk niet meer!😬
Kreeg zojuist deze mail van ze; Due to unexpected server issues we will have to refund you, we have also had some family issues arise which must take priority before we can sort out the servers. Please send over your order number and we will refund you. We will refund you within 48 hours, apologies for any inconvenience's caused. Best Regards, EntertainmentParadise.co.uk Nu dus maar opzoek naar een andere oplossing! Iemand suggesties? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kodi start in mijn geval allesins nog op , net geprobeerd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb de laatste versie (november) geïnstalleerd via een mac (imazing)
Gebruikte jij die service al lang? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
succes allesins.
Er staat wel nog niets op hun site of facebookpagina. |
|
|||
|
|||
Kodi
Citaat:
Edit; heb kodi weer aan de praat! Het lukte alleen niet via imazing om te installeren dus heb het via impactor gedaaan. De ipa file had ik nog op mijn laptop. Ben benieuwd of het nu blijft werken! Laatst gewijzigd door DaveD31; 01-12-16 om 09:04. Reden: Gelukt! |
|
|||
|
|||
wel raar dan dat je zo'n mail gekregen hebt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|