Video_TS discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi hoi, Eventjes mijn 'oude' Apple TV verkocht een de nieuwe Apple TV4 64Gb in huis gehaald .... YES ... wat een verbetering !!! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Video_TS
Hoi hoi hoi,
Eventjes mijn 'oude' Apple TV verkocht een de nieuwe Apple TV4 64Gb in huis gehaald .... YES ... wat een verbetering !!! Ik gebruik meestal mijn WD TV-Live als media player maar nu met de nodige app's op de Apple TV in samenspraak met mijn Synology NAS kan de WD 'waarschijnlijk' de deur uit (?) Ondertussen Infuse 4 op de Apple TV geplaatst en here-we-go. MAAR, ik mis nog slechts één ding; de mogelijkheid om video_TS af te spelen. Tot op heden nog niets (App) gevonden die het doet. De WD-TV doet het wel ... dus moet ik nog eventjes wachten alvorens deze weg te doen. Wie heeft ervaring / tips om alsnog (zonder iedere DVD te moeten converteren) de video_TS af te spelen op de Apple TV? Ik zie er alvast naar uit.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dé reden voor mij om nog steeds niet een 4 te halen. Probleem zit heb er in dat er gezeur is over de licenties met het geluid dacht ik (dolby / ac3) net als op de ipad/iphone. . hierdoor kunnen bedrijven de ondersteuning niet in de app stoppen. Ik heb ergens gelezen dat een app bouwer 2 miljoen dollar moest betalen plus 99 cent per verkochte app. Dat gaat dus niemand doen.
mijn jaren oude playonHD gebruik ik er dus nog steeds voor. Ik hoop toch ook zo dat er eindelijk eens een atv app komt die werkt. En, neeee. Ik wil ook niet alles gaan zitten converteren. |
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee waarom Firecore geen ondersteuning heeft voor VIDEO_TS (directory of ISO-image) in Infuse 4.x.x voor de Apple TV 4
In aTV Flash (Kodi Edition) voor de Apple TV 1 en aTV Flash (Black) met Infuse 2.6 voor de Apple TV 2 geeft Firecore wél ondersteuning voor VIDEO_TS. Reden waarom ik nog steeds een Apple TV 2 met Infuse 2.6 in gebruik heb (naast een paar Apple TV 4). |
|
|||
|
|||
Volgens firecore zit het er (nog steeds) aan te komen
Citaat:
VIDEO_TS Folder Support | Page 3 | FireCore |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
wij zijn ook volop aan het wachten op dit positief nieuws ;-)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat zijn deze interessante ontwikkelingen?
Bassmanjunior
|
|||
|
|||
Functies die ook in Infuse 2.6 voor de TV 2 aanwezig zijn. Zoals indicatoren voor "watched/unwatched" en "progress".
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar is DVD iets wat geen prioriteit is
Nu, moet eventjes zoeken hoe ik dan best mijn Video_TS folders kan omzetten naar MKV bestanden op de iMac. Iemand nog tips welk programma het beste is?
|
|||
|
|||
Op dit forum is "het beste" altijd synoniem voor "het goedkoopste". Handbrake is zelfs gratis:
https://handbrake.fr/features.php |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Even een zijspoor. Oplayer HD speelt vanaf vandaag ac3 audio (dvd dus) af. Én op dit moment nog in de aanbieding van 5 voor 1 euro. Tip.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Laat 2017 maar komen...........
Bassmanjunior
|
|||
|
|||
Speelt met de update van vandaag ook DVD ISO images:
|
|
|||
|
|||
Je bedoeld in de beta, ik zie geen update namelijk?
Bassmanjunior
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor het afspelen van VIDEO_TS | Patje97 | iPad Apps | 1 | 23-12-14 23:47 |
VIDEO_TS mappen afspelen vanuit Bibiotheek | WPT | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 11 | 16-01-12 10:57 |
Video: VIDEO_TS naar Ipod Touch | tomk94 | Muziek, foto & video | 1 | 10-04-10 13:06 |
|
|