Video_TS discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry, ja in de Beta. Ik denk wel dat de publieke release niet lang meer op zich laat wachten....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sorry, ja in de Beta. Ik denk wel dat de publieke release niet lang meer op zich laat wachten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Infuse 5.2 is onderweg naar Apple voor goedkeuring en release:
|
|
|||
|
|||
En hij is nu te downloaden.
Met DVD ondersteuning! Bassmanjunior
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2 Laatst gewijzigd door bassmanjunior; 24-01-17 om 21:41. |
|
|||
|
|||
Kan het kloppen dat de functie alleen in de pro versie zit? Ik heb net de gratis functie even getest maar die ziet geen bestanden staan. Geeft aleen maar aan dat het een lege folder is.
Ik had versie 4 al, versie 5 is toch wel weer aardig aan de prijs voor een app |
|
|||
|
|||
Krijg net een mail van FireCore. Je kan Infuse 5.2 Pro een maand gratis proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor het afspelen van VIDEO_TS | Patje97 | iPad Apps | 1 | 23-12-14 23:47 |
VIDEO_TS mappen afspelen vanuit Bibiotheek | WPT | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 11 | 16-01-12 10:57 |
Video: VIDEO_TS naar Ipod Touch | tomk94 | Muziek, foto & video | 1 | 10-04-10 13:06 |
|
|