//

E-mail werkt niet als Netflix via ATV aanstaat

E-mail werkt niet als Netflix via ATV aanstaat discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn e-mail (gmailaccount op standaard Apple-client) werkt niet als Netflix aanstaat op Apple TV, 4e generatie. Na ongeveer 2 minuten Netflix stopt de mailapp met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-03-17, 19:58
Kjoen Kjoen is offline
• iOS 9.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 4
Standaard E-mail werkt niet als Netflix via ATV aanstaat

Mijn e-mail (gmailaccount op standaard Apple-client) werkt niet als Netflix aanstaat op Apple TV, 4e generatie. Na ongeveer 2 minuten Netflix stopt de mailapp met updaten. Zowel op iPad als iPhone haalt mail niets binnen en kan er niets worden verstuurd. Ook kan ik niet verbinden met de server van een online-spel (Soctics). Alle andere apps verbinden wel prima. Een ander mailaccount op een andere iPhone werkt ook prima. Gmail werkt daarnaast ook gewoon goed op een Samsungtelefoon als Netflix aanstaat.

Ik heb Ziggo als provider, met een Cisco EPC3925 in bridge-modus en een apart router ernaast (Sitecom). Gezocht op Google, gevraagd bij Ziggo, maar ik kwam niet tot een duidelijke probleemanalyse, laat staan een oplossing. Ik hoor graag of hier gedachten over zijn. Dank alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
gmail, netflix



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netflix werkt op 2 maniern niet op iPad goudbezie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 11-03-14 12:43
Mail verdwijnt uit inbox, terwijl verwijderen " nooit" aanstaat Rdwstyle iPad algemeen 5 15-01-13 20:29
Mail app iPad1 & Hotmail/Live mail werkt niet meer Guest-20200523230332 iPad algemeen 2 07-12-11 07:32
E-mail werkt niet meer??? Andere melding dan 'afzender niet bekend'! MJ1983 iPhone algemeen 6 29-05-10 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.