Ik heb een heel groot probleem met de tvos update. Ik heb zowel een US als een NL account en ik wissel regelmatig tussen de 2. Na de update leek de Apple tv vast te lopen, ik moest de stekker eruit trekken om hem te kunnen herstarten. En nu lijkt het wel alsof hij gelockt is naar Nederland. Ik ben ingelogd met mijn US iCloud account en appstore account maar ik krijg geen tv programme App te zien, geen TV App, ik kan Siri niet aanzetten, en als ik bij mijn purchased films kijk krijg ik het bericht dat ik geen films heb gekocht. Ik heb geprobeerd te wisselen naar mijn NL account en weer terug maar dit helpt niet, herstarten helpt niet, regio naar America zetten helpt niet.
Ik ben aardig in paniek nou, ik heb honderden euro's aan films en series gekocht in de afgelopen jaren. Als ik dit had geweten had ik gewoon niet geupdate!!! Ik weet niet of ik nou Apple Support kan vragen om hulp, dadelijk zeggen ze dat ik geen poot heb om op te staan omdat ik niet in Amerika woon.
Wat moet ik nou doen? Hebben meer mensen dit probleem?