//

Tvos 11, geen US opties meer!!!

Tvos 11, geen US opties meer!!! discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een heel groot probleem met de tvos update. Ik heb zowel een US als een NL account en ik wissel regelmatig tussen de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-17, 21:16
maaikef maaikef is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Nijmegen
Berichten: 3
Standaard Tvos 11, geen US opties meer!!!

Ik heb een heel groot probleem met de tvos update. Ik heb zowel een US als een NL account en ik wissel regelmatig tussen de 2. Na de update leek de Apple tv vast te lopen, ik moest de stekker eruit trekken om hem te kunnen herstarten. En nu lijkt het wel alsof hij gelockt is naar Nederland. Ik ben ingelogd met mijn US iCloud account en appstore account maar ik krijg geen tv programme App te zien, geen TV App, ik kan Siri niet aanzetten, en als ik bij mijn purchased films kijk krijg ik het bericht dat ik geen films heb gekocht. Ik heb geprobeerd te wisselen naar mijn NL account en weer terug maar dit helpt niet, herstarten helpt niet, regio naar America zetten helpt niet.

Ik ben aardig in paniek nou, ik heb honderden euro's aan films en series gekocht in de afgelopen jaren. Als ik dit had geweten had ik gewoon niet geupdate!!! Ik weet niet of ik nou Apple Support kan vragen om hulp, dadelijk zeggen ze dat ik geen poot heb om op te staan omdat ik niet in Amerika woon.

Wat moet ik nou doen? Hebben meer mensen dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
tvos



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [HELP] Iphone locked? Geen opties meer mogelijk? of wel? Aronto Unlock 9 06-12-08 20:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.