//

Apple TV na 7 minuten valt signaal weg

Apple TV na 7 minuten valt signaal weg discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben apple tv en sinds kort valt het signaal weg na 7 minuten. Later wanneer we wel weer signaal hebben proberen we het opnieuw, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-17, 20:36
basarts basarts is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 3
Standaard Apple TV na 7 minuten valt signaal weg

Wij hebben apple tv en sinds kort valt het signaal weg na 7 minuten. Later wanneer we wel weer signaal hebben proberen we het opnieuw, maar steeds na ongeveer 7 minuten valt het signaal weg.

Helluppp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-17, 10:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Geef nog even aan welk signaal er wegvalt. Het HDMI signaal? Wi-Fi?

Citaat:
Later wanneer we wel weer signaal hebben proberen we het opnieuw...
Wat proberen jullie opnieuw als er weer een signaal is?
  #3  
Oud 10-08-17, 10:42
basarts basarts is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 3
Standaard

Het Wi-Fi signaal niet, want we hebben wel gewoon internet in rest van het huis, we zien alleen op het tv scherm een zwart beeld en een melding met "geen signaal" of ietsdergelijks. Kortom, het lijkt er op dat er wel internet is maar geen verbinding met apple tv. Vreemde is dat dit elke keer na 7 minuten is.

Wat we opnieuw proberen is contact te krijgen met apple tv ( in ons geval netflix aanzetten).
  #4  
Oud 10-08-17, 10:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basarts Bekijk bericht
we zien alleen op het tv scherm een zwart beeld en een melding met "geen signaal" of ietsdergelijks.
Wij hebben hier twee van die dingen. Als ik de HDMI-kabel uittrek dan is er uiteraard een zwart beeld. Er verschijnt echter geen melding "geen signaal". Maar dat kan ook aan de Sony TV liggen.

Hier zijn de Apple TV's via een Ethernetkabel met de routers verbonden. Als ik de Ethernetkabel uittrek verschijnt er een melding "geen netwerkverbinding" in de rechterbovenhoek van het springboard.

Ik vermoed dat er een probleem is met de HDMI-verbinding tussen Apple TV en het TV toestel.
  #5  
Oud 10-08-17, 14:57
basarts basarts is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 3
Standaard

Bedankt, ik zal komend weekend eens kijken of ik dat kan ontdekken (ben er niet zo heel handig mee, maar zoek het wel uit).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi signaal valt weg op iMac yveske Desktop-applicaties 1 08-01-15 10:17
Remote valt weg na een paar minuten fred20v Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 03-08-14 21:48
Iphone valt om de 5 minuten uit yasinoo32 iPhone algemeen 11 06-03-14 21:58
Iphone valt uit en herstart om de 5 minuten RobinDeMesmaeker iPhone algemeen 4 25-07-13 14:01
Signaal valt weg van navi op 3GS vwman iPhone algemeen 0 16-07-10 21:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:13.