Apple TV na 7 minuten valt signaal weg discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben apple tv en sinds kort valt het signaal weg na 7 minuten. Later wanneer we wel weer signaal hebben proberen we het opnieuw, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV na 7 minuten valt signaal weg
Wij hebben apple tv en sinds kort valt het signaal weg na 7 minuten. Later wanneer we wel weer signaal hebben proberen we het opnieuw, maar steeds na ongeveer 7 minuten valt het signaal weg.
Helluppp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geef nog even aan welk signaal er wegvalt. Het HDMI signaal? Wi-Fi?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het Wi-Fi signaal niet, want we hebben wel gewoon internet in rest van het huis, we zien alleen op het tv scherm een zwart beeld en een melding met "geen signaal" of ietsdergelijks. Kortom, het lijkt er op dat er wel internet is maar geen verbinding met apple tv. Vreemde is dat dit elke keer na 7 minuten is.
Wat we opnieuw proberen is contact te krijgen met apple tv ( in ons geval netflix aanzetten). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier zijn de Apple TV's via een Ethernetkabel met de routers verbonden. Als ik de Ethernetkabel uittrek verschijnt er een melding "geen netwerkverbinding" in de rechterbovenhoek van het springboard. Ik vermoed dat er een probleem is met de HDMI-verbinding tussen Apple TV en het TV toestel. |
|
|||
|
|||
Bedankt, ik zal komend weekend eens kijken of ik dat kan ontdekken (ben er niet zo heel handig mee, maar zoek het wel uit).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi signaal valt weg op iMac | yveske | Desktop-applicaties | 1 | 08-01-15 10:17 |
Remote valt weg na een paar minuten | fred20v | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 03-08-14 21:48 |
Iphone valt om de 5 minuten uit | yasinoo32 | iPhone algemeen | 11 | 06-03-14 21:58 |
Iphone valt uit en herstart om de 5 minuten | RobinDeMesmaeker | iPhone algemeen | 4 | 25-07-13 14:01 |
Signaal valt weg van navi op 3GS | vwman | iPhone algemeen | 0 | 16-07-10 21:36 |
|
|