Iphone valt om de 5 minuten uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iphone 5 Zwart 16gb hij valt om de 5 minuten uit . Eerst komt er een beeld van boven met blauwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone valt om de 5 minuten uit
Ik heb hier een iphone 5 Zwart 16gb hij valt om de 5 minuten uit . Eerst komt er een beeld van boven met blauwe soms groene streepjes en dan valt hij uit , en ook klopt de batterij percentage niet ... In de oplader valt hij ook uit
Help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon terug naar de winkel. Een kennis van me had dit probleem ook en ze heeft een nieuwe gekregen.
|
|
||||
|
||||
Gewoon langs de apple store rijden misschien ruilen ze hem om
|
|
|||
|
|||
Hij is net 1 maandje over de Apple garantie ...
|
|
||||
|
||||
Oww je kunt alsnog langs de apple store rijden miss weten hun wat er is en kun je het laten repareren of krijg je een nieuwe
|
|
|||
|
|||
Zou dat geld kosten ?
|
|
||||
|
||||
Dat weet ik niet als je hem laat repareren kost dat denk ik wel geld, je kan ook eerst bellen en als het geld kost kan je ook gewoon langs zo'n premium reseller. Ik zou in iedergevak eerst bellen voor betere informatie
Alleen Apple kan besluiten of het geld kost of niet wss is het een softwarefout dan heb je kans dat het gratis is. |
|
|||
|
|||
Nieuwe batterij probleem opgelost
Mogelijk is de batterij op. Je moet ervan uitgaan dat een batterij 600 x kan worden opgeladen. Bij de iPhone 5 zie je vaak dat doe 600 x niet gehaald worden. Batterijen van dit toestel zijn aangetoond slechter dan van andere modellen.
|
|
||||
|
||||
Oh ik dacht dat je die oneindig op kon laden, dan had ik het fout maar ja
|
|
||||
|
||||
Ik las dit ook nog:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een iPhone 3Gs uit 2009 die mijn vader nu gebruikt, de batterij gaat minder lang mee als toen hij nieuw was natuurlijk, maar hij kan nog net een dag mee. |
|
||||
|
||||
Citaat:
De batterij gaat bij intensief gebruik een dag mee En anders 2 daegn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone valt uit en herstart om de 5 minuten | RobinDeMesmaeker | iPhone algemeen | 4 | 25-07-13 14:01 |
iphone 4 na paar minuten uit | inma | iPhone algemeen | 1 | 25-02-13 19:15 |
Help! Iphone 3gs bereik valt om de 10 minuten weg en gaat op simlock | gielsekan | iPhone algemeen | 3 | 14-10-11 18:17 |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? | Muxje | iTunes | 0 | 16-07-10 00:49 |
|
|