Geluid van Apple TV 4K over Apple TV 3 discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn Apple TV 3, via een optische kabel, aangesloten op mijn versterker. Kan ik het geluid van mijn Apple TV 4K over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid van Apple TV 4K over Apple TV 3
Hallo,
Ik heb mijn Apple TV 3, via een optische kabel, aangesloten op mijn versterker. Kan ik het geluid van mijn Apple TV 4K over de Apple TV 3 (via AirPlay) over mijn boxen, die aangesloten zijn op mijn versterker, afspelen ? in de instellingen, van mijn Apple TV 4K, heb ik het geluid (audio) ingesteld over mijn Apple TV 3 (AirPlay), maar het geluid blijft uit mijn TV komen. wat doe ik verkeerd ? Graag hoor ik van jullie. groeten, Paul
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apple tv 3, apple tv 4k |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV 4K 64gb probleem met geluid, apple staat voor een raadsel. | MiJansen | Apple TV - 4e generatie | 4 | 04-04-19 08:21 |
Apple tv 2 Geluid zacht. | Boy van Baal | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 30-09-12 21:25 |
Apple TV3 geen geluid | Olga.p2000 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 28-07-12 15:14 |
Geluid via apple tv3 zonder tv aan | johan1967 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 16-07-12 15:16 |
Apple tv geluid via receiver | Esvelt | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 14-01-12 14:04 |
|
|