Films op Apple TV 4K discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen. Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum, omdat ik met een vraag zit. 2 weken geleden heb ik een Apple TV 4K aangeschaft, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films op Apple TV 4K
Goedemorgen.
Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum, omdat ik met een vraag zit. 2 weken geleden heb ik een Apple TV 4K aangeschaft, en dit werkt met op de Apple tv gedownloade films echt perfect. Nu is het zo dat ik, voordat ik de Apple TV had aangeschaft, al films op mijn Iphone X staan. Deze films kan ik op mijn telefoon afspelen, en op mijn tv scherm bekijken. Echter speelt hij de films dan af met een vertraging en soms licht haperend beeld. Is er een mogelijkheid om deze films te importeren naar mijn Apple TV en deze in mijn itunes map te zetten? de films die ik namelijk via de apple tv heb gedownload speelt hij wel zonder enige vertraging en haperingen af. Ik hoor graag van jullie, en mocht hier al een topic van zijn, just let me know. ik kreeg hem in ieder geval niet gevonden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
films afspelen op apple tv? | marloeswitjes | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 29-05-13 10:33 |
Apple ID en films overzetten | Manglo | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-01-12 22:46 |
Films op apple tv zetten | Cees Rijneveen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 11 | 04-08-11 11:15 |
|
|