Apple TV zoekfunctie mist aanbod Netflix discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs heb ik mijn eerste AppleTV (4K, 64GB) gekocht. Alleen al het feit dat je met Mediadeling moeiteloos video content van je iMac op je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV zoekfunctie mist aanbod Netflix
Onlangs heb ik mijn eerste AppleTV (4K, 64GB) gekocht. Alleen al het feit dat je met Mediadeling moeiteloos video content van je iMac op je ATV tovert, maakt het de aankoop meer dan waard!
Slechts een korte vraag: Volgens Apple Support zou de ATV zoekfunctie ook het aanbod van Netflix moeten doorzoeken: https://support.apple.com/nl-nl/HT205321#netherlands Desondanks lijkt dat aanbod te missen. Andere aanbieders zoals Disney+ verschijnen wel gewoon in de resultaten. Heb ik ergens een instelling over het hoofd gezien of is het Netflix aanbod inderdaad niet meer via de ATV search doorzoekbaar? /edit: het lijkt er op dat maar een deel van het Netflix aanbod via de ATV search gevonden kan worden. Het meeste Netflix Original aanbod is bijvoorbeeld wel vindbaar. Laatst gewijzigd door eMike; 11-07-20 om 19:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv 4e generatie mist optische aansluiting | saarberg | Apple TV - 4e generatie | 6 | 07-11-15 13:04 |
|
|