Update naar IOS 14.2 werkt niet discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Sinds IOS 14.01 wil mijn Apple TVK 64 GB niet meer updaten. Hij blijft in het eerste gedeelte van het updaten hangen en geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update naar IOS 14.2 werkt niet
Goedenavond,
Sinds IOS 14.01 wil mijn Apple TVK 64 GB niet meer updaten. Hij blijft in het eerste gedeelte van het updaten hangen en geeft dan aan dat de update mislukt is en ik het later moet proberen. Ook de nieuwe IOS 14.02 werkt niet als update. Mijn internetverbinding is ok, zowel met kabel als Wi-Fi, mijn DNS staat op automatisch, ik heb hem al meerdeer malen herstart en zelfs uit de stekker getrokken. Ik heb nog de mogelijkheid om hem terug te zetten en via deze instelling up te daten , maar dan ben ik al mijn app's en settings weer kwijt en heb ik niet de zekerheid dat het dan wel zal lukken. Nog iemand problemen hiermee. Grtz Henricus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
Na de fabrieksinstellingen terug gezet te hebben en de nieuwste update herinstalleert te hebben is alles terug up to date. Helaas moest ik wel overal terug inloggen op mijn app's. Grtz Henricus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update naar IOS 11 werkt niet | GuyHaa | iPhone algemeen | 6 | 24-11-17 19:34 |
iphone 4s update 6.1 naar 6.1.2 werkt niet. | MyDevil | iPhone algemeen | 4 | 24-10-13 12:31 |
Update naar ios5 werkt niet :S | m1chelle92 | iPhone algemeen | 4 | 17-10-11 23:27 |
Update FW 4.1 naar 4.3.3 werkt niet... | Arnold_NL | iPhone algemeen | 3 | 06-07-11 14:47 |
ING app werkt niet meer na update naar 4.0 | kamphajm | iPhone Apps | 5 | 05-07-10 14:45 |
|
|