iPhone 3Gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Geohot is het dev-team voor, hij wil niet wachten op 3.1 aldus de release van de 3Gs Jailbreak. http://purplera1n.com/ Meer info On the iPhone: I ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3Gs Jailbreak
Geohot is het dev-team voor, hij wil niet wachten op 3.1 aldus de release van de 3Gs Jailbreak.
http://purplera1n.com/ Meer info On the iPhone: I make it ra1n |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens wel even het vermelden waard, het is een beta uitvoering! Laatst gewijzigd door SoundForge; 03-07-09 om 12:10. |
|
||||
|
||||
Nou jij hebt het ook drukker met Jailbreaken hea Ik moet die 3Gs eerst nog (ooit) eens kopen
|
|
||||
|
||||
LOL @ foto
|
|
|||
|
|||
en iemand al getest?
kan er zodra het getest is een how-to gemaakt worden? altijd handig... ben zeer benieuwd, groeten |
|
||||
|
||||
ik zit even te denken ... ik heb Mac OSX maar ik wil hem toch graag testen.
Is het mogelijk om mijn iPhone even aan een windows PC te hangen, zonder te synchen, deze tool te draaien en klaar is kees ? Of zie ik dat verkeerd... en verklooi ik dan heel de synchronisatie met mijn MacBook Pro ?
|
||||
|
||||
@visionroy
Dat zou moeten werken aangezien dit los staat van het syncen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat bedoelen ze precies met freeze? kan iemand uitleggen
|
|
||||
|
||||
Freeze is het installatieprogramma van purplera1n (niets meer dan een naam voor een programma dus)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@cypher21: Je bent me wel elke keer voor. Denk dat ik het beantwoorden van de vragen maar gewoon aan jou overlaat, dan ga ik maar eens aan de gang met jailbreaken! Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-07-09 om 13:41. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Moet iTunes eigenlijk openstaan als je Make It Rain doet ?
Dat staat nergens beschreven. Ik sluit de iPhone aan, open iTunes, klik op make it rain en thats it ? Is dat correct ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij wordt itunes automatisch geopend en komt in recovery modus moet je dan herstellen? |
|
||||
|
||||
iTunes moet wel geinstalleerd zijn (dit is nodig voor de drivers voor restore en DFU mode)
Citaat:
Citaat:
Gebruik redsn0w!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ff afwachten, hij zal freeze wel aan het installeren zijn denk ik. Duurt wel lang niet dat ik ongeduldig ben ofzo Ik heb er gewoon een hekel aan als er niks gebeurd... word ik zenuwachtig van Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-07-09 om 13:42. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kleine tip...
als je dit op windows vista wil gaan draaien... Moet je ff rechtsklikken op purplerain en zorgen dat deze in de windows xp compatibiliteitsmodus loopt. Anders ga je vasthangen bij wait for reboot, en kan je dus gaan herstellen. Ik zou dit even vermelden op de homepage, anders gaan er hier veel mee de mist in. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 11:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|