iPhone 3Gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Off-topic Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjerry Yfrog - img0689v Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Welkom op iPhoneclub Zet er dan ook even bij wat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 03-07-09 om 16:39. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel een groter probleem geconstateerd: GPS werkt niet meer, heb jij hier ook last van?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
heel raar.. maar bij mij is het gelukt, maar ik probeer het nu voor een vriend, maar daar gebeurt helemaal niets... hij doet het proces, iPhone reboot, maar er is helemaal geen freeze app weet iemand hier iets op?:S?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar die problemen die jij opnoemt... Zijn dat geen problemen die te wijten vallen aan die specifieke apps zelf...? Dat die gewoon niet goed compatible zijn met de OS 3.0 van de 3GS? En dat de developers van die apps dus updates moeten uitbrengen? Dan is het enkel wachten op die updates... |
|
|||
|
|||
Toen mijn GPS het zo net nog werkte, werkte Wi-Fi en 3G niet meer. Wederom reboot, nu werkt Wi-Fi weer en GPS niet. Oftewel, deze jongen gaat gewoon weer terug naar een originele Iphone ;-)
... afwachten tot er een juiste versie wordt gelanceerd. |
|
||||
|
||||
Citaat:
''The PurpleRa1n 3GS jailbreak (like the unofficial 3.0 beta QuickPwn jailbreaks) is missing critical patches required for WinterBoard (etc.).'' Dus ik denk het niet. |
|
|||
|
|||
ik hou het nog wel even in de gaten. Ik doe t vooral voor winterboard zodat ik m'n phone een beetje kan personaliseren. Maar dat werkt dus nog niet. Gewoon maar even die files voor de 3.1 jailbreak van iphone dev team aanmaken en afwachten dus.
|
|
|||
|
|||
Op vista lang geprobeert, maar niet gelukt. (uiteindelijk kon mijn iphone niet meer hersteld worden, werd mijn iphone zelfs niet meer herkent, maar na herstarten gelukkig hersteld)Ook niet in compatiblemodus.
Op XP werkte het snel en goed. Ik heb nu freeze.app erop staan en draaiend, maar na 1/3 download stopt het met cydia downloaden en gaat het niet meer verder. Herstarten heeft geen zin, zelfde liedje all over again. Oplossingen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Iemand al gelukt op Windows 7? Heb purplera1n draaien in compatibility mode voor XP SP3 maar hij blijft hangen in DFU mode "done, waiting for reboot". purplera1n afsluiten, iphone loskoppen, aankoppelen, purplera1n weer opstarten haalt niets uit. Tips?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
werkt niet op windows 7,maar op xp lukte het na de tweede keer perfect van mij
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb met ultras0w de iphone ge-unlocked en mijn vodafone sim zit nu in de iphone maar ik kan niet bellen, mijn Wi-Fi hapert en gprs werkt ook niet vlekkeloos.
Iemand met dezelfde problemen? Of moet ik maar restoren? |
|
|||
|
|||
Is het nu het jailbreaken echt al waard of is hij nog veel te buggy? Dan gewoon wachten op de echte release, geen beta dus?
Laatst gewijzigd door Reversed; 03-07-09 om 18:46. |
|
|||
|
|||
Zelfde problemen als jij, zie paar posts boven. Het lijkt me verstandig te restoren en met z'n te wachten op een definitieve release.
|
|
||||
|
||||
bij mij gejailbreaked ,en tot nu toe geen problemen met 3g,Wi-Fi of gps ,juist bepaalde programma's van cydia die niet werken , onder meer winterboard ,ibluetooth,5dock. voor de rest werkt alles hier normaal
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 11:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|