iPhone 3Gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @shorty: Hoe lang heeft het bij jou geduurt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@shorty: Hoe lang heeft het bij jou geduurt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het na 5x proberen nog niet gelukt !
Met mijn 3g lukte het wel ( Redsn0w ) ! en dit moet simpeler zijn ! Ik wacht wel op 3.1 en het dev team |
|
|||
|
|||
Mensen, als je Vista hebt moet je hem als xp sp2 starten zeg maar. Dan doet hij het gewoon.
|
|
|||
|
|||
Freese kan je wel verwijderen.
Download Cydelete uit Cydia en daarna kan je Freese gewoon verwijderen. |
|
|||
|
|||
Ik heb GEOhot foto gehad en daarna reboote me Iphone, Maar ik zie nergens het Freeze icoontje.. iemand ook ervaring hiermee?
Problemen de eerste keer met WinterBoard, had daarvoor Freeze gehide, misschien komt het daardoor? Laatst gewijzigd door Richard_AFC; 04-07-09 om 01:08. |
|
||||
|
||||
Begrijp niet zo goed waarom iedereen dit ineens gaat proberen, tis een beta-jailbreak en vrij buggy, verstandiger is even te wachten op de jailbreak van het dev-team.
Ontopic: getest en werkt prima |
|
||||
|
||||
Idd, net zo goed even wachten op Dev. Alle respect voor Geohot natuurlijk, maar hij zegt zelf al dat het een beta is en er zijn berichten dat Winterboard niet werkt omdat niet alles gepatcht is...
|
|
|||
|
|||
Zijn er meer mensen met het probleem dat zodra je voipover3g installeerd alle app's die je daar mee voor de gek wilt houden meteen na opstarten crashen? (ik bedoel skype, appstore, itunes, etc)
en vooral heeft iemand al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb er geen problemen mee, begin van de avond nog buiten geprobeerd met Skype en werkte perfect |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar goed effe verse restore dan maar |
|
|||
|
|||
gisteravond volgens de beschrijving van Geohot een jailbreak uitgevoerd, werkte TOP.
Ververvolgens unlock zoals de video laat zien (ultrasnow) en ook dat werkt ??!!!! Ik had het niet verwacht maar ik kan mijn uit de USA gehaald 32 GB witte 3GS nu al volledig gebruiken !!! |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook voor geen meter op vista , dat programma breng wel die iphone in recovery mode maar daar blijft het dan ook bij ,zodra hij in recovery mode is krijg ik binnen 5 sec die usb stekker met die itunes logo en springt itunes aan en die purplera1n blijft de hele tijd op entering recovery mode staan , al 8 x gestored ofzo. En alles uit deze thread al geprobeerd dus als iemand nog wat anders weet zou fijn zijn .
|
|
|||
|
|||
Bij mij pas gelukt na het proberen van 3 computers. Alleen met de XP-comp is het uiteindelijk gelukt. Plus Ultrasn0w, dus kan al drie maanden eerder volledig gebruik maken van mijn iphone! Lekkerrrr
|
|
|||
|
|||
RC2 is uit!
werkt een stuk vlotter en de code sig error's zijn opgelost gewoon downloaden op http://purplera1n.com/ Succes |
|
||||
|
||||
Er is een RC2 uit. Je kan hem downloaden van de website waar je versie 1 hebt gedownload. Hier dus. Alleen windows. Laat je bevindingen hier achter.
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 04-07-09 om 11:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft dit gewerkt want ik zit met het zelfde probleem. Iemand nog meer problemen met voipover3g? Zoals gelijk afsluiten itunes appstore etc |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
ook een JB met RC 2 gaat hem niet worden helaas.... als ik voipover3g in SBSettings uit zet werkt alles weer prima staat het aan doen al die applicaties het niet, vrij nutteloos dus. ik zla het laten weten als ik een oplossing vind |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die nieuwe versie werkt perfect gewoon in 1 x na 8 restores met die vorige versie
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 11:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|