iPhone 3Gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door john1979 De huidige Ultrasn0w of hebben we een nieuwe versie nodig? De huidige versie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zojuist zonder enige problemen mijn iPhone 3GS gejailbreakt en geunlocked.. Kan hem eindelijk als telefoon gebruiken
|
|
|||
|
|||
hey hey ik heb geen Wi-Fi kan ik dan deze jailbreak wel gebruiken Pleas help !!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar is niet verplicht
|
|||
|
|||
Wow.. Cydia downloaden is blijkbaar zeer groot programma... de statusbalk van vordering gaat echt traag vooruit...
|
|
||||
|
||||
Cydia wil bij mij niet echt installeren...
Freeze draait wel, maar telkens als cydia bijna klaar is met downloaden doet hij niks meer |
|
||||
|
||||
Ook zonder problemen net mn 3GS gejailbreakt
Hoppaaaa!!!! |
|
|||
|
|||
Kan je na de jailbreak ook dat Freeze logo verwijderen?
|
|
||||
|
||||
Dankje VisionRoy!
Bij mij is het gelukt (nadat die 1x vastgelopen was)
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Gelukt Laatst gewijzigd door dinando; 03-07-09 om 14:27. |
|
||||
|
||||
Simunlock kan ook niet omdat die nog niet is uitgekomen voor de 3GS
wel ff bij de les blijven |
|
|||
|
|||
Echt wel, ultrasn0w werkt gewoon op de 3GS. Gewoon installeeren via Cydia
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel jammer dat SBSettings de 3G toggle niet laat zien. Misschien nog een kleine bug? De rest van SBSettings werkt wel allemaal. Winterboard werkt nog niet o de 3GS, crasht aan een stuk door. Als je Winterboard er af gooit werkt alles weer 100% voor zo ver als dat ik weet....jammer maar hier zal nog wel een oplossing voor komen.
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn iPhone is nu simlockvrij |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik was in de veronderstelling dat er een nieuwe ultrasn0w voor de 3GS kwam na het filmpje gezien te hebben (zonder geluid)
Ach ja, zit ik er ook een x naast |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 11:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|