iPhone 3Gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt hier ook goed, alleen calendar lockscreen zorgt voor een springboard crash, maar dat had ik ook wel verwacht....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt hier ook goed, alleen calendar lockscreen zorgt voor een springboard crash, maar dat had ik ook wel verwacht.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dat werkt ook via ssh en leverd een soort verkenner view op je kan ook makkelijk bestanden downloaden en uploaden Succes |
|
|||
|
|||
Voor de lijst:
Cyntact (werkt niet springboard gaat in safemode) Five-column springboard (werkt) Cydelete (werkt) ReflectiveDoc (werkt) Supreme Preferences (werkt niet ---> winterboard nodig) |
|
|||
|
|||
heeft iemand ibluetooth werkend gekregen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand last gehad na de jailbrake en unlock dat de batterij niet meer wilt opladen? Heb het de hele nacht via usb aan de comp gehad maar heb maar 15% sap.
Heb het nu aan de 220 spanningadapter hangen hopelijk werkt dat wel Laatst gewijzigd door erwin78; 04-07-09 om 16:17. |
|
|||
|
|||
mm jammer.. naja dan nog maar even wachten
Ging me vooral om de unlock, morgen naar het buitenland en dan kan m'n buitenlandse simmetje erin EDIT: Geen last van, had wel gister eventjes een paar keer dat m'n 3G wegviel buiten (waar dit normaal nooit gebeurd) maar nu niks meer |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nou ik probeerde net RC2 erop te zetten, lukte niet, bleef hangen op wait for reboot....
daarna kreeg ik me iPhone niet meer uit restore status dus een restore uitgevoerd. Nu weer helemaal origineel. ik wacht wel op t dev team |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ik ook moeten doen zowel met RC1 als RC2 PS: met Vista enterprise via bootcamp op Macbookpro geen probleem trouwens |
|
||||
|
||||
Net gedaan, XP, RC2, geen probleem, alles verliep prima.
Cydia hing 2x tijdens downloaden, 3e keer ging het goed. |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gister RC1 erop en unlocked met ultrasn0w werkend met HI abo.
Alles liep gister goed, alleen sinds vanmiddag is de verbinding erg instabiel. 3g valt ook steeds weg. Zou dit mogelijk verholpen worden met RC2? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
je kan RC2 installeren zonder restore en vervolgens ultrasn0w effe in cydia herinstalleren
|
|
|||
|
|||
Probeer het gewoon.. Maar denk dat het niet veel uitmaakt omdat je je 3GS hebt geunlocked met UltraSn0w..
|
|
|||
|
|||
jailbreak
hoi weet iemand hoe ik het volgende oplos.
ik gebruik de tool van dit forum om te jailbreaken en gaat goed maar zodra het programma zeg dat die in recovery mode gaat doet de iphene dat netjes en dan gebeurt er niks meer kan dir met itunes te maken hebben? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en natuurlijk weer op make in rain klikken succes |
|
|||
|
|||
owja na t installeren van sbsettings blijft cydia hangen, dit had ik gister ook bij de eerste versie van purple...nu met rc2 weer...
meer mensen daar last van?? enige manier is om nu met home + aan/uit knop iPhone uit te zetten en weer opnieuw te booten...aansluiten op mac of ff naar jezelf bellen werkt allemaal niet... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door SoundForge; 04-07-09 om 17:49. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 11:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|