iPhone 3Gs Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Net gedaan, XP, RC2, geen probleem, alles verliep prima. Cydia hing 2x tijdens downloaden, 3e keer ging het goed. hey ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
weet jij hier misschien een oplossing voor? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Controleer of je Wi-Fi verbinding goed is, en dan gewoon nogmaals proberen, het gaat een keer lukken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hahahaha ik heb vol berijk met mijn Wi-Fi thuis. ik ben op dat gebied wel een volhouder maar begin het nu wel een beetje beu te raken. hahaha denk je dat het werkt als ik een lokatie op zoek waar ik ook 3g ontvangst heb? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ps: Let voortaan op je spelling is echt beroerd, ook al is het vakantie voor de meesten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb idd vakantie,ik zal op mijn spelling letten! heb nog 2 vraagjes. moet mijn iphone aan de computer vast zitten als ik cydia wil installeren? Wi-Fi is toch eigenlijk beter en sneller als 3g? |
|
|||
|
|||
ik heb nu dus rc2 geprobeerd over rc1 te doen, die ik gister had gedaan. Nu zit ik vast op de logo van purplera1n. Nadat ik handmatig reboot kom ik steeds in recovery mode terecht.
what to do? |
|
|||
|
|||
Nee, is niet nodig.
Ja Wi-Fi is sneller en stabieler, maar als dat niet werkt kan je het altijd op een ander netwerk of via 3g proberen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jailbreak en unlock ging goed, alleen verbinding met mijn debitel sim kaart (KPN) is erg slecht vaak maar een streep. En ik kan mijn sim contacten niet toevoegen, iemand ook ervaring met debitel sim kaarten???
|
|
|||
|
|||
kan je rc2 direct over rc1 heen installeren, moet je dan ook de freeze app opnieuw uitvoeren?
en kan ik ergens zien of ik ook echt op rc2 zit nu? |
|
|||
|
|||
Na de unlock kan ik wel zelf bellen, maar niet gebeld worden, meer mensen hier last van?
|
|
|||
|
|||
Het zal ongetwijfeld al langsgekomen zijn maar de nieuwe RC2 purplera1n werkt niet als je hem over een oude purplera1n jailbreak doet. dan blijft je iPhone hangen op het geohot plaatje. Restore doen vervolgens de jailbreak dan werkt RC2 in 1 keer!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nadat ik de 3G functie heb uitgezet heb ik perfect bereik.
|
|||
|
|||
Raar, ik heb hem er gewoon overheen gegooid. Zonder problemen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bovendien kan je het updaten altijd proberen. Lukt het niet kan je altijd nog een restore doen. |
|
|||
|
|||
Hey guys vraagje,
Werkt Push met RC2? |
|
|||
|
|||
ja dat werkt
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 11:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|