Geen ontvangst na jailbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een jailbreak doe krijgt mijn gsm geen verbinding meer met mijn provider. Hij vraagt wel achter de pincode, maar vind geen verbinding. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen ontvangst na jailbreak
Als ik een jailbreak doe krijgt mijn gsm geen verbinding meer met mijn provider.
Hij vraagt wel achter de pincode, maar vind geen verbinding. Als ik hem dan weer herstel, dan heb ik weer verbinding. Maar na een jailbreak niet meer ineens. Please help me, MVG Rana |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
gebruik eens een andere FW... en zeg me wat het resulaat is... ps: wat is je unlock methode? redsn0w?
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je precies met een andere firmware? Je kan de juiste firmware ook downloaden uit onze WiKi onder firmware
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De firmwares uit onze WiKi zijn directe links naar de Apple servers. Daar mag het dus niet aan liggen
|
||||
|
||||
Je moet niet alleen jailbreaken, je moet nadat je je iPhone hebt gejailbreaked ook even unlocken. Heb je na het jailbreaken ultrasn0w geinstalleerd via Cydia?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kijk, let er inderdaad wel op dat je de juiste firmware neemt als je bezig gaat met de iPhone
Gaat nu een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen ontvangst na jailbreak | wesleydegraaf | Jailbreak | 10 | 27-09-10 22:11 |
iPhone: OS4 Jailbreak - geen ontvangst | Brepoelsd | Jailbreak | 2 | 26-08-10 00:42 |
na jailbreak geen ontvangst | Germana | Unlock | 2 | 18-01-10 23:57 |
3GS na jailbreak blackrain geen ontvangst meer met HI | mikeness | Archief | 1 | 02-12-09 19:03 |
iPhone 3G: Geen ontvangst na jailbreak & unlock. | dedafmonteur | Unlock | 5 | 25-09-09 14:28 |
|
|