na jailbreak geen ontvangst discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb verschillende topics doorzocht, maar geen oplossing gevonden voor mijn probleem Mn iPhone 2G bleef lang vaststaan op t Apple logo, niets hielp. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na jailbreak geen ontvangst
Hallo, ik heb verschillende topics doorzocht, maar geen oplossing gevonden voor mijn probleem
Mn iPhone 2G bleef lang vaststaan op t Apple logo, niets hielp. Uiteindelijk heb ik via iTunes de firmware herstelt naar 3.1.2 en een jailbreak gedaan met Blackra1n. Alleen heb ik dan geen ontvangst -ik heb T-Mobile- en daarmee ook geen internet, dus kan niet unlocken... Wie weet wat ik kan doen???!!! De iPhone was oorspronkelijk gejailbreakt met Ziphone. Duizendmaal dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Unlock
Je kan Bootneuter toch installeren via Wi-Fi? |
|
|||
|
|||
Ja, klopt, dom van me... Dank! Nu zit ik met t volgende: Bootneuter werkt niet met firmware 3.1.2. Enig idee wat ik dan kan doen????
|
Labels |
geen ontvangst, kan niet unlocken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen ontvangst na jailbreak | wesleydegraaf | Jailbreak | 10 | 27-09-10 22:11 |
iPhone: OS4 Jailbreak - geen ontvangst | Brepoelsd | Jailbreak | 2 | 26-08-10 00:42 |
3GS na jailbreak blackrain geen ontvangst meer met HI | mikeness | Archief | 1 | 02-12-09 19:03 |
iPhone 3G: Geen ontvangst na jailbreak & unlock. | dedafmonteur | Unlock | 5 | 25-09-09 14:28 |
Geen ontvangst na jailbreak | thugstyle_99 | Archief | 8 | 17-07-09 09:32 |
|
|