Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is het verzameltopic voor de jailbreaktool ' Sn0wbreeze ' van het iH8Sn0w team. Alle vragen, opmerkingen of tips kunnen in dit topic gepost worden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic
Dit is het verzameltopic voor de jailbreaktool 'Sn0wbreeze' van het iH8Sn0w team. Alle vragen, opmerkingen of tips kunnen in dit topic gepost worden.
Om Sn0wbreeze te downloaden, klik hier. Met Sn0wbreeze kun je je iPhone jailbreaken en unlocken. Sn0wbreeze bevat tevens 'hacktivatie', wat betekent dat je iPhone door Sn0wbreeze wordt geactiveerd als deze nog niet was geactiveerd. Belangrijk voor de mensen die niet met T-Mobile of bijvoorbeeld AT&T werken. Belangrijk: ook met Sn0wbreeze kunnen de iPhone's die nieuwe bootroom bevatten, niet untethered worden gejailbreakt. Hieronder een lijst met de functies die Sn0wbreeze bevat. Citaat:
Laatst gewijzigd door De Generaal; 22-01-10 om 15:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb m'n "sn0wbreeze_iPhone 3GS.ipsw" succesvol aangemaakt.
Maar mijn iPhone loopt zo lekker dat ik niets te restoren heb. |
|
|||
|
|||
hier kan je trouwens de IPSW vinden, als je die al gedownload hebt in iTunes:
C:\Documents and Settings\YOUR-USER-NAME\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates\ ik ben nu aan het restoren, spannend! |
|
||||
|
||||
Waar kun je eigenlijk terugvinden of je ".NET Framework 3.5" hebt???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
met iREB geeft ie helemaal aan het einde van het restoren een foutmelding (6) :s en uiteindelijk moet ik em opnieuw restoren. maar ik een bericht geplaatst op het forum van sn0wbreeze met mn probleem, en ik geef even de moed op. ik weet niet wat ik verder nog kan proberen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
volgens mij hadden we hetzelfde probleem... ik kan je ook alvast vertellen dat ik je over een week sowieso weer spreek want langer dan dat houd die het tog nooit vol uhm... ik had hem opnieuw geinstalleerd met blackra1n cydia + blacksn0w erop wachten tot die "geen service" zegt dan cydia openen updaten etc. sim kaart eruit blackra1n.com toevoegen blacksn0w installeren NIET op "return to cydia" klikken iphone uitzetten simkaart erin iphone aanzetten wachten OOK ALS DIE "GEEN SERIVE" ZEGT!! en kreeg na een kwartiertje ineens een smsje.... en nu doet die het maar weet niet zeker of dat bij jou ook werkt hoor want ik heb dit al wel 20x gedaan en nu pas werkt het succes youtube fix geinstalleerd moest die rebooten heb wel bereik en kan bellen en smsen maar heb geen 3G en kan niet internetten (alleen via Wi-Fi) laten we van die week maar een dag maken:'( "geen service" Laatst gewijzigd door martijn332; 10-01-10 om 21:31. |
|
|||
|
|||
heb een vraagje.. als je nu sn0wbreeze gebruikt welke ispw firmware moet je dan gebruiken?moet je de originele 3.1.2 gebruiken ??
iemand?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zou gewoon de originele gebruiken, lijkt me het meest logisch. in een custom firmware zitten misschien fouten oid. of probeer te doen wat ik heb getypt (een paar posts terug), want op die manier werkt mijn iphone hier perfect |
|
|||
|
|||
mijne doet het overigens nog steeds perfect
paar keer gehad dat bereik wegviel (eerder ging dat over op "geen service" en dan deed die het niet meer....) maar nu pakt die hem gewoon weer op zodra die bereik heeft |
|
|||
|
|||
even een vraagje: Betekend dit dat als je een untethered iphone 3gs heb je gps en youtube wel gewoon werkt na het jailbrake, ipv bij blackr1ain de push fixes te moeten zoeken op het internet omdat de resources bagger zijn?
mvg, |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat je iphone tethered jailbreaked is heeft niks te maken met of gps het doet of niet... dat gps, youtube en push het niet doen is omdat iemand die een iphone niet van de orginele provider heeft de iphone niet kan activeren dus moet hem hacktiveren en daardoor doen push etc. het niet! dus als jij hem gewoon bij t-mobile met een abb hebt gekocht dan zal je hem gewoon geactiveerd hebben en zou je dus ook geen problemen moeten hebben met youtube etc. |
|
|||
|
|||
ow oke ik heb namenlijk kpn, maar ik had die problemen niet met vorige jailbrakes alleen nu met deze van blackra1n. miss dat deze (sn0wbreeze) die niet vertoond miss dat andere gebruikers er ervaring mee hebben?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het is een beetje vaag maar als je zegt wat het probleem is kan ik je er denk ik wel mee helpen... |
|
|||
|
|||
Nou kijk ik heb een iPhone 3gs uit Luxemburg deze had ik gejailbraked met ultrasn0w voorheen ( alles werkte ook gps na het unlocken ) maar door een update van de iPhone die ik perongeluk heb geïnstalleerd moest ik hem jailbrake via blackr1an en unlocken via blacksn0w, Maar nu met blacksn0w werkt het niet meer of je moet al die fixes via cydia installeren waarvan de helft het maar doet. Mijn vraag nu was dus of sn0wbreeze hem ook kan jailbrake en unlocken zonder dat ik die problemen van gps en YouTube krijg. Want anders wacht ik op dev-team Miss dat hun het wel werkend krijgen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik het niet mis heb tenminste... maar anders voeg je ff in cydia fishbone.ge toe daar staat er 1 die prima werkt (Push Notification Fix) en dan werkt youtube weer (ik ga er vanuit push en gps ook maar kan ik op dit moment niet checken) |
|
|||
|
|||
ja oke dat snap ik allemaal en die push fix werkt goed . bedankt voor de informatie. wil alleen een ding zeggen, is dat ik dit probleem met ultrasn0w niet had. maarja het is nu gefixed en hopen dat er in de toekomst nog iets beters komt, of dat je je illegale iphone legaal kunt laten unlocken ;p
|
|
||||
|
||||
Update over de officiële release:
|
|
||||
|
||||
De officiële volledige versie is uit! Zie openingspost voor meer informatie!
|
|
||||
|
||||
Hij werkt dit keer wel alleen na het opstarten en het insteren werk cydia niet meer
heeft iemand daar al een oplosing voor?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
iPhone: Sn0wbreeze 2.4 b1 voor custom 4.3.1 jailbreak | mykie | Jailbreak | 65 | 04-04-11 07:54 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|