Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ^^^Dit had je kunnen weten door eerst jezelf in te lezen, bijvoorbeeld hier: iH8sn0w maakt jailbreaktool sn0wbreeze beschikbaar - iPhone - iPhoneclub.nl...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
^^^Dit had je kunnen weten door eerst jezelf in te lezen, bijvoorbeeld hier: iH8sn0w maakt jailbreaktool sn0wbreeze beschikbaar - iPhone - iPhoneclub.nl
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb van een officiele FW 3.1.2 een Custom FW 3.1.2 Gemaakt met een boot logo en recovery logo.
Alleen als ik me iphone wil herstellen met deze custom FW krijg ik de hele tijd error 16xx. Iemand een oplossing hiervoor? En is het mogelijk om alleen de boot en recovery logo erop te krijgen want cydia en rock heb ik al. Of ben ik weer alles kwijt mocht ik het erop krijgen? |
|
|||
|
|||
Sn0wbreeze voor 3.1.3
Heeft iemand dit al uitgeprobeerd?
Sn0wbreeze voor custom FW 3.1.3 met behoud van unlockbare baseband. Jailbreak iPhone 3GS 3G OS 3.1.3 with Sn0wBreeze | Jailbreak iPhone 3GS, Jailbreak iPhone 3G, Jailbreak iPhone | iPhoneHeat Groet, Wouter |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS Jailbreaken met sn0wbreeze ?
Beste forumleden,
Ik heb nu mijn iphone 3GS toch geupdate naar os 3.1.3 ik zat net te lezen dat het nu mogelijk is om te jailbreaken met sn0wbreeze. Je hebt twee modus ene met simple en andere expert ik kies voor de simple en daar staat dat ik firmware 3.1.2 selecteren doe ik maar daarna geeft hij een fout aan (not a valid 3.1.2 ipsw) Welke firmware moet ik nou selecteren kom echt niet uit. Laatst gewijzigd door Erhan; 05-02-10 om 18:08. |
|
|||
|
|||
Hij zegt dat mijn telefoon niet kan jailbreaken ???
ik heb de oude bootrom ? maar waarrom kan ik niet jailbreaken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Is een foutje in het program. Staat 3.1.2 selecteren
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm Laatst gewijzigd door Pascal717; 05-02-10 om 19:33. Reden: Foto toegevoegd |
|
|||
|
|||
Er staat (old bootrom & non mc)
Ik heb de oude bootrom mijn 3GS is van week 39 Maar wat bedoelt die nou met non mc ? Hij wil namelijk bijmij echt niet lukken waarom niet snap ik nog steeds niet. |
|
||||
|
||||
Ja, ik zie het nu ook. Bij de Simple Mode staat 3.1.2, bij de Expert Mode (die ik dus selecteerde) 3.1.3.
Ik probeerde overigens een custom 3.1.3, met sn0wbreeze gemaakt, te installeren op mijn fabrieksunlockte 3GS op 3.1.3. Krijg dan de 16xx fout. Ik blijf proberen, kan immers altijd terug naar de standaard firmware....
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 05-02-10 om 20:19. Reden: update |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
mijne begint met mc dus gaat het nou niet lukken.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Precies, dat is nu ook het vreemde aan die hele 3.1.3 versie. Ik heb begrepen dat hij binnen 24 uur met een nieuwe update van het programma wil komen omdat er nog wat bugs in zitten. Ik blijf er nog even van af
|
||||
|
||||
Ben er ook nog niet aan begonnen, vond de melding over het MC model al raar
|
|
|||
|
|||
Kan iemand bevestigen of de baseband daadwerkelijk behouden blijft? ( Heb een 3GS icm Vodafone, afhankelijk van unlock dus ) Musclenerd twitterde dat er dus bij een aantal users toch de baseband overschreven werd?
|
|
||||
|
||||
Dat was in de vorige versies van sn0wbreeze soms het geval. Maar er wordt door iedereen afgeraden deze nieuwe versie te gebruiken i.c.m. de 3GS.
|
|
||||
|
||||
Zou eerst eens kijken of je geen MC model van de 3Gs hebt, anders kan je niet jailbreaken via sn0wbreeze.
|
|
|||
|
|||
volgens mij zijn alle iphone 3gs mc modellen ik heb die van mij ook op de dag van de release gekocht en is ook MC :S
|
|
|||
|
|||
Mmm nvm, thanks, heb inderdaad MC model. Dan maar wachten op dev team. Edit: Ik wilde herstellen omdat ik stuck in safe mode zit, maar ik kan atm dus niet meer normaal naar 3.1.2 restoren?
Laatst gewijzigd door iPetert; 05-02-10 om 22:37. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb mijn 3GS op de release-dag in NL bij T-Mobile gekocht en heb onder 3.1.2 een un-tethered jailbreak (dankzij blackra1n), maar mijn modelnummer begint wel/ook met MC. Zijn er hier 3GS eigenaars met een modelnummer dat niet met MC begint? Waar en wanneer heb je die iPhone dan gekocht?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
iPhone: Sn0wbreeze 2.4 b1 voor custom 4.3.1 jailbreak | mykie | Jailbreak | 65 | 04-04-11 07:54 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|