Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) firmware 3.1.3 is te jailbreaken en te unlocken als je er een custom firmware van maakt wat je baseband niet update. Als je al een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
firmware 3.1.3 is te jailbreaken en te unlocken als je er een custom firmware van maakt wat je baseband niet update.
Als je al een update had uitgevoerd waardoor je bootrom ook is geupdate (5.12) heb je nu(nog) geen oplossing !
|
|
|
||||
|
||||
Voor 3GS gebruikers met de 3.1.2 firmware, de oude bootrom (van voor week 40) en met baseband 5.11.07 kunnen deze handleiding gebruiken om over te gaan naar 3.1.3 met behoud van jailbreak en unlock.
Heb het zelf nog niet getest (ben het wel van plan) maar gebruikers ervaringen onder aan de handleiding spreken van succes. Natuurlijk is alles voor eigen risico en is de iPC niet veranterwoordlijk voor enige uitkomst hiervan
|
||||
|
||||
Daar was ik al bang voor..ik kan dus het toestel (3gs op 3.1.3)) niet jailbreaken omdat het nooit een JB heeft gehad
|
|
|||
|
|||
wat gebeurt er nu als ik mijn 3g met jailbreak wil updaten naar 3.1.3 met behoud van mijn jailbreak en de apps. Gaat dat met snowbreeze?
en hoe dan precies? dank! |
|
||||
|
||||
Ik heb een custom firmware gemaakt, volgens de handleiding (zie mijn post hierboven), voor mijn 3GS (fabrijk-af simlock vrij) met 3.1.2 firmware, oude bootrom en 5.11.07 baseband. Daarna de nieuwe custom firmware geïnstalleerd en alles verliep prima.
Ik heb nu een 3GS met 3.1.3 firmware, 5.11.07 baseband en jailbreak! Ben wel tethering kwijt maar daar heb ik misschien alweer een oplossing voor. Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-02-10 om 17:57. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus kan ik een custom firmware 3.1.3 gebruiken. ? |
|
||||
|
||||
Nee, want dan heb je dus die handleiding niet goed gelezen! Allen 3GS modellen van voor week 40 hebben de oude bootrom en daarmee gaat het werken. Niet met de 3GS die jij dus hebt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
-In de custom firmware zit alleen Cydia. Da andere programma's kan je gewoon daarna downloaden. Weet wel niet of de programma's al werken voor 3.1.3 Winterboard en sbsettings werken al wel. Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-02-10 om 22:12. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Ik hem mijn iphone nu in recovery mode gezet en usb kabel met itunes logo, alleen nu wil ik herstellen met mijn custom fw 3.1.3 in itunes ik ben nu wel iig af van 1600 errors.
Allen als nu wilt gaan herstellen knalt itunes eruit. pfff En nu krijg ik me telefoon niet meer uit recovery mode? Kan iemand misschien helpen? Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-02-10 om 23:08. Reden: typos |
|
|||
|
|||
Is er nog een andere manier om in recovery te komen?
Hij blijft nu rebooten (apple logo). DFU kom ik wel in maar dan moet ik hem helaas restoren naar 3.1.3. Ik moet in recovery komen maar ben nu bang dat het niet meer lukt. Iemand die mij misschien kan helpen? |
|
||||
|
||||
Als je een niewe bootrom hebt kun je het uitschakelen om in recovery mode te komen.
|
|
|||
|
|||
ik heb zojuist m'n iphone 3gs geupdate naar 3.1.3 volgens de handleiding op:
iPhone Jailbreak Guides | iPhone Tutorials | ModMyi.com Blog Archive How to Jailbreak/Unlock 3.1.3 iPhone 3GS/3G/2G iPod Touch 2G/1G with sn0wbreeze Windows alles werkt perfect.. geen foutmeldingen e.d. maar ultrasnow werkt er niet op en iedereen die de blacksnow unlock heeft gebruikt loopt vast! [edit] zie net dat dit al staat aangegeven in eerdere posts Laatst gewijzigd door ruben; 08-02-10 om 15:25. |
|
||||
|
||||
Thanx. Ik vraag me dan alleen af wat er maandag nog voor tool gereleased wordt en of het dan de moeite waard is om daar nog op te wachten? JB is JB wat mij betreft.
|
|
|||
|
|||
Als ik nu een custom Fw maak van 3.1.3 met baseband 05.11.07 kan ik hem daarna nog unlocken want, de vorige keer toen ik blacksnow wilde gebruiken met 3.1.3 bleef me iphone hangen op het apple logo waarna ik hem weer moest restoren naar 3.1.2.
|
|
|||
|
|||
ik heb een iPhone 3gs na week 40 en 3.1.3 firmware en 05.12.1 baseband, dus ik kan hem niet jailbreaken of wel?
En wrm hebben het er sommige over maandag? Laatst gewijzigd door stefvangils; 09-02-10 om 19:57. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hallo
ik heb dus het zelfde als de vorige post,per ongeluk 3.1.3 erop,nu werkt mijn unlock niet meer,ik hoop snel wat te horen,mijn iphone is van week 1 2010 en ook 05.12.1 baseband |
|
|||
|
|||
Hallo
ik zie nu door de bomen het bos niet meer als het om jailbreaken gaat. Kan je nou met de nieuwe snowbreeze fw 3.1.3 jailbreaken mijn iPhone heb ik 3 feb gekocht en had orgineel fw 3.1.2 erop staan. Deze door een foutje naar 3.1.3 geupdated mijn vraag is dus of het voor mij mogelijk is om te jailbreaken. Tevens hoorik wat mensen over maandag praten. Staat er dan een nieuwe jb voor de deur? Met vriendelijke groeten, MarsMuziek |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
iPhone: Sn0wbreeze 2.4 b1 voor custom 4.3.1 jailbreak | mykie | Jailbreak | 65 | 04-04-11 07:54 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|