Downgrade iPhone 3Gs firmware 3.1.3 to 3.1.2 zowel voor nieuw als oude bootrom discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Seksendokuz Heyy, Ik heb het video bekeken en ik heb alles tot zo ver uitgevoerd. Alleen het probleem doet voor wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee, ik hem heb dus nu wel moeten herstellen want ik kreeg hem niet meer open.. Als ik had geweten, had ik meteen blackra1n gedaan.. |
|
|||
|
|||
heeft iemand de link om Redsnow 9.2 te downloaden?
|
|
|||
|
|||
ik heb met te rebooten via een laptop gedaan die ni krachtig genoeg was volgens mij(thetered jb via blackra1n)
dus wat gebeurd is ik krijg gewoon ff geohot te zien en daarna gewoon zwart scherm en bij mij thuis op pc windows komt iphone gevonden in herstelmodus heb ireb geprobeerd enz en ook gs.apple.com veranderd hier op notepad zoals hier is beschreven, maar steeds error 1600 met mn Custom fw 3.1.2 heb zoveel geprobeerd met dezelfde foutcode over en over opnieuw, bij mn gf heb ik nu 3.1.3 fw opstan die van jb 3.1.2 komt vraag is nu: Beste gewoon upgrade nr origineel 3.1.3 of andere oplossing zoeken want mn gsm staat constant in DFU mode denk ik omda al wat ik tezien krijg is gewoon een zwart scherm met af en toe het geluid van da itunes hem heeft herkent(nadat ik home en powerknop 10 sec enz... heb uitgevoerd) |
|
||||
|
||||
@greengoblin
Zo te zien probeer je te herstellen naar een custom firmware. Dit kan alleen als je succesvol een jailbreak hebt. Ik zou voorstellen om een originele firmware te proberen. Deze kan je hier op het forum vinden. Het is ook handig als je erbij vermeld welke iPhone je hebt. |
|
|||
|
|||
ik heb een 32g 3gs met de laatste bootrom
en heb hier een fw 3.1.2 gedownload en die geeft steeds error 1600 na alles wat ik heb gedaan oa ireb enz... officiele update is ni zo goed vermoedt ik want dan is er gn jb meer voorlopig ni? edit: waarvoor staat MC voor? Laatst gewijzigd door greengoblin; 18-03-10 om 04:21. |
|
|||
|
|||
Juist mijn 3GS MC model gedowngraded naar 3.1.2. Geweldig, kan terug gaan jailbreaken
|
|
|||
|
|||
welke itunes versie heb je? en wat heb je precies gedaan Belgicanofl?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heey, Ik zie dat het jouw wel gelukt is. Als je even de moeite neem en mijn vraagt leest misschien dat je mij even kan helpen.. Ik zit te hacken wanneer je met de muis naar '' herstellen '' gaat en op schift drukt.. schermpje komt te voorschijn alleen geen mapje.. Net als in de video ? Alvast bedankt. Gr Peri. |
|
|||
|
|||
tijdens het herstellen naar 3.1.2 krijg ik een foutmelding '' De iphone kan niet worden hersteld. this device isn't eligible for the requested build'' HELP AUB
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- Downgraden van MC model naar 3.1.2 (hij zal wel altijd tethered jailbreak zijn, vraag mij niet waarom. 1. Download : iPhone 3.1.2 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service 2. Download : Redsnow redsn0w.exe 3. Download : Blackra1n MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service 4. Open Kladblok als administator (via rechtsklikken). 5. In Kladblok klik bestand > open. 6. Navigeer naar windows > system 32 > drivers > etc. 7. Vanonder zie je een pulldown met tekst documenten. 8. Klik daarop en kies Alle bestanden. 9. Open dan Hosts. 10. Voeg vanonder 74.208.10.249 gs.apple.com toe. 11. Klik op opslaan en sluit notepad. 12. Verbind je iPhone met de computer 13. Open iTunes 14. Zet je iPhone in DFU mode, power en home knop inhouden tot hij uitvalt, wanneer het scherm uitvalt laat de power knop los, maar blijf je home knop induwen totdat het itunes teken en kabeltje verschijnt. 15. iTunes gaat zeggen dat hij een iPhone in herstelmodus gevonden heeft. 16. Houd uw shift in en klik tegelijkertijd op herstellen 17. Navigeer dan naar waar uw iPhone 3.1.2 is opgeslaan, selecteer en klik op OK. 18. Hij gaat je een fout weergeven (1015), dat is compleet normaal. 19. Doe nogmaals hetzelfde. Shift + herstellen > 3.1.2 en hij gaat nogmaals een foutmelding geven. 20. Open nu redsnow. Selecteer uw 3.1.2 firmware via de browse knop. 21. Klik vervolgens op NEXT 22. Als je een iPhone 3GS MC model hebt, dan moet je op YES klikken. Voor andere modellen hoeft dit niet. (kijk het wel altijd even na, ik heb enkel 3GS MC model) 23. Vervolgens on-vink 'install cydia' en vink 'tethered boot' aan. 24. Laat je iPhone met rust todat hij het scherm aangeeft waarop staat dat je enkel noodoproep kan doen. 25. Open iTunes en activeer uw iPhone. Installeer niet de nieuwe firmware dat iTunes aangeeft. Je kan ook uw iPhone restoren naargelang uw wens. 26. Als je dit doet gaat hij rebooten en iTunes kabeltje geven. 27. Open blackrain.exe 28. Laat het zijn ding doen, kan zijn dat hij meerdere keren zal verschijnen op je iPhone totdat hij eindelijk opstart. - iphone 3gs jailbreak 3.1.3 firmware(new&old both bootrom) [DOE DIT OP EIGEN RISICO weliswaar] |
|
|||
|
|||
exe bestanden kan ik niet openen
wegens ik een imac gebruik en dat met kladblok hoe kan ik dit met een mac |
|
|||
|
|||
Ow je hebt een mac. Ik weet echt nix van mac's sorry
|
|
|||
|
|||
bedankt voor je snelle antwoord
zal eens kijken of ik hier nog ne ouwen laptop vind met WINDOWS op |
|
||||
|
||||
Citaat:
Echt bedankt voor je snelle reactie. Ik heb dat mapje nu wel. Ik denk dat ik een verkeerde firmware had gedownload.. Alles lukt hij begint te herstellen alleen dan krijg ik deze melding '' De iphone iphone kan niet worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie '' Misschien doe ik dit fout ? Bij je punt 15 geef je aan dat itunes dat berichtje zegt, klopt ook maar ik moet dan dus op herstellen klikken en dan herstellen en schift ? Geen fout melding met '' 1015 '' ? gr Peri. Laatst gewijzigd door Seksendokuz; 18-03-10 om 19:48. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan mijn laatste vraag, in het begin van deze tutorial moest ik mijn itunes laten inloggen op Saurik's server ipv op die van Apple. Maar als ik helemaal klaar met de downgrade ben moet ik dat dan ook weer herstellen? Anders logt ie immers nooit meer op apple in. En hoe herstel ik dat dan weer? Thanks. Laatst gewijzigd door pjhoomans; 18-03-10 om 21:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan gaat het wel |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb ik al gedaan. punt 4 t/m 11 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service dit is mijn printscreen van notepad. Gr. Peri |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3.3 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 23 | 06-05-11 13:33 |
iOS 4.3.2 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 29 | 19-04-11 08:33 |
iPhone: Jailbreak Iphone 3GS oude bootrom | Darksite | Jailbreak | 1 | 30-01-11 18:18 |
iPhone: jailbreak iPhone 3gs 4.0.1 oude bootrom | Pelle4495 | Jailbreak | 7 | 30-07-10 12:10 |
iPhone: Iphone 3gs new bootrom downgrade 4.0 to 3.1.3 | Gnoompje | Jailbreak | 6 | 26-06-10 09:03 |
|
|