Downgrade iPhone 3Gs firmware 3.1.3 to 3.1.2 zowel voor nieuw als oude bootrom discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Belgicanofl Lol je moet die gast in de video bedanken, heb het ook niet zonder hem gedaan hoor Als je 3.1.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
en sinds maandag 3.1.3.. dus opzich zou ik hem wel terug kunnen downgrade.. Onwijs bedankt voor je tijd en al.. wacht op je antwoord xD. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
als je die melding krijgt betekend het gewoon dat je geen SHSH signature op de saurus server heb staan, dus je kan niet JB-en
|
|
|||
|
|||
Bij mij zat het probleem in de Windows Vista machine. Ik heb zojuist op een schone XP machine een succesvolle downgrade gedaan en zit nu weer op 3.1.2 met jailbreak. Had op de Vista machine ook bovengenoemde problemen, dus mijn tip: probeer een andere pc met Windows XP. Dan de stappen exact volgen.....
|
|
||||
|
||||
VOOR ALLE DUIDELIJKHEID, DOWNGRADEN LUKT NIET MET WINDOWS 7 64 BIT (in ieder geval niet met deze handleiding).
Ik had dat alle USB poorten crashten door libusb (of iReb), andere mensen met hetzelfde OS hadden het ook. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb dus.. iphone 3gs van oktober.. met fm 3.1.2.. , Mc model en jailbreak.. en sinds maandag 3.1.3.. erop zitten. Dus opzich zou ik hem wel terug kunnen downgrade.. ?? Pleasee say yes.. Gr. Peri |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo niet dan kan je NIET (iig op dit moment niet) downgraden, als je wel erop hebt gedrukt en dus een signature heb geupload naar die server, dan wel. Maar deze info staat op veel plaatsen online |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb ook niet op 'make your life easier' gedrukt, en heb mn telefoon dankzij het filmpje ook met succes gedowngrade!
Heb nu versie 3.1.2 en modemfirmware 05.12.01 DUS HET KAN, ECHT WAAR! |
|
|||
|
|||
ps. Ik heb windows 7, 64BIT, dus het is onzin dat het met dit systeem niet zou kunnen..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb op dit probleem gegoogled en meerdere personen hebben er last van. Het kan wel zo zijn dat er misschien tweaks in omloop zijn om dit probleem op te lossen, maar dat kon ik niet vinden. |
|
|||
|
|||
bij mij
komt er zo een bericht op over de itunes server can not restore en bij jullie lukt het wel?? ik geraak niet verder dan 17. Navigeer dan naar waar uw iPhone 3.1.2 is opgeslaan, selecteer en klik op OK. dan na 1min loopt het fout Laatst gewijzigd door easynote; 20-03-10 om 19:32. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu van alles geprobeerd.
Ik heb nooit een Jailbreak gehad en heb daarom alleen een 3.1.3 shsh file kunnen downloaden met umbrella. Ik heb een eigen TSS server draaien mbv TinyTSS. Echter als ik de 3.1.2 ipsw bestand wil gaan restoren krijg ik continue 1600 als errorcode in ITunes. Ik denk dat ik toch echt moet wachten op de release van de IPad zodat ze die kunnen kraken. |
|
|||
|
|||
Ik krijg de Iphone van mijn vriendin niet goed terug naar 3.1.2.
Alles gaat goed tot ik blackrain wil starten (stap 3). Het plaatje van geohot komt niet op de iphone maar het beeldscherm blijft zwart. Kan dit ermee te maken hebben dat de telefoon oorspronkelijk uit duitsland komt en ook met een duitse simkaart geactiveerd moet worden? In itunes zegt hij namelijk nog steeds dat hij de simkaart niet herkent. Neem aan dat de telefoon eerst geunlocked moet worden...maar dit gaat niet als ik niet eens in het menu kan komen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heeft je vriendin 3.1.3 en MF 05.12.01 en nooit eerder een jailbreak gehad is het moeilijk te downgrade of te jailbreaken.. Volg de defteam en geohot op twitter... We hopen allemaaal dat 1 of andere hacker het voor elkaar krijgt om 3.1.3 te laten jailbreaken.. Maar stel je vriendin ze iphone was al eerder gejailbreakt.. en je hebt bij cydia '' make my life easier gedaan '' dan word je shh opgeslagen op saur dan is het mogelijk om het terug te kunnen downgrade.. dan zou ik het video heel goed bekijken.. En '' belgicanofl '' heeft het vertaald... Dan zou in principe alles moeten lukken... Maar de 1 zegt dat je zonder dat shh wel kan donwgrade en de ander weer niet.. Success.. Laatst gewijzigd door Seksendokuz; 21-03-10 om 16:24. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar er klopt zo veel dingen niet.. Want de 1 zegt dat je het kan en de andere weer niet. Ik zou zeggen chek continue het forum.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo te zien heb jij een 3.1.3 dat is heel moeilijk jaillbreaken en donwgraden.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat had ik ook.. jij ging zeker het file download wat deze gast heeft aangegeven.. Ga even naar de uitleg van '' Belginofi '' hij heeft daar links gegeven.. Als je die download.. en dan vervolgens die stappen doet.. kom dat mapje wel te voorschijn dit keer.. Gr Peri |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn vraag is dus of het eraan kan liggen dat de telefoon oorspronkelijk uit duitsland komt, en dus ook met een duitse t-mobile kaart geactiveerd moet worden???? Een andere reden kan ik namelijk niet bedenken. Laatst gewijzigd door Rob S.; 21-03-10 om 16:51. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wacht even op '' Belgicanofl '' of '' Tracker '' die weten veel meer dan ik. Succes.. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3.3 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 23 | 06-05-11 13:33 |
iOS 4.3.2 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 29 | 19-04-11 08:33 |
iPhone: Jailbreak Iphone 3GS oude bootrom | Darksite | Jailbreak | 1 | 30-01-11 18:18 |
iPhone: jailbreak iPhone 3gs 4.0.1 oude bootrom | Pelle4495 | Jailbreak | 7 | 30-07-10 12:10 |
iPhone: Iphone 3gs new bootrom downgrade 4.0 to 3.1.3 | Gnoompje | Jailbreak | 6 | 26-06-10 09:03 |
|
|