Downgrade iPhone 3Gs firmware 3.1.3 to 3.1.2 zowel voor nieuw als oude bootrom discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jenstheman ik heb ook niet op 'make your life easier' gedrukt, en heb mn telefoon dankzij het filmpje ook met succes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
'' De iphone kan niet worden hersteld. this device isn't eligible for the requested build '' Ik heb dus in okt. een jailbreak gehad op fm 3.1.2 sinds maandag is dat veranderd naar 3.1.3.. Ik heb net zo als jij en ''belgicanofl'' geen opgeslagen shh.. Met dat gedoe van '' make my life easier ''.. Tis jullie gelukt mij niet ? jij enig idee ? Alvast bedankt.. Gr Peri. Ps : Nog iets toen ik dus die jailbreak had.. had je een app '' make it me '' waardoor je t-mobile logo kan veranderen in je naam. Nu alles weg is.. en fm 3.1.3 heb.. maar mijn naam staat er nog steeds ipv t-mobile ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
kheb geen idee waarom sommige die melding krijgen. ik ken m niet. maar goed, ik heb al eens een keer de link gegeven hoe ik het heb gedaan. ik zat ff verder te surfen en las ineens deze link. dat zou wellicht een mogelijke hulp kunnen zijn.
http://www.ifoneguide.nl/1707/iphone...an-ifoneguide/
|
|||
|
|||
Citaat:
Zowel van te voren wel gejailbreakt en nog nooit gejailbreakt. Omdat die van mij rechtstreeks kwam met 3.1.3 en modem versie 05.12.01 |
|
|||
|
|||
Citaat:
De Duitse iPhones zijn toch ook standaard simlock vrij? De mijne komt uit Belgie is gewoon met een NL-sim geactiveerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
downgrade via de link
Citaat:
Ik ben ook reuze benieuwd of dit een werkende optie is.. Anders blijft het toch wachten op een jaibreak voor mijn iphone... Zelf durf ik de gok niet te wagen met mijn eigen iphone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ergens anders gelezen, dat je de pc gewoon aan moet laten staan met deze melding voor 15 minuten. Daarna zou het gewoon werken??? Klint niet aannemelijk, maar niet geschoten is altijd mis toch? |
|
|||
|
|||
Sorry dat ik de vraag nogmaals stel, maar heb nog nooit respons gekregen... Had een OTB iphone 3GS 3.1.2, had hem gejailbreaked met blackrain RC3, had dan cydia make my life easier geklikt, maar er stond iets van request pending... daarna had ik niet onmiddelijk door dat het een tethered jailbreak was, dus had de boel om zeep geholpen... dan maar update naar 3.1.3... Hij moet niet unlocked worden, maar zou mijn shsh dan toch on file staan bij saurik of was die request pending niet genoeg?
Laatst gewijzigd door Terrentiao; 22-03-10 om 16:31. |
|
|||
|
|||
hey, ik heb alles nu eens goed doorgenomen op deze topics. ik heb enkel nog een domme vraag. ik ben in het bezig van een iphone 3gs, ik heb hem ooit gejaild en werkte met cydia. alleen weet ik niet of ik een oude bootrom heb, en of ik ooit gegevens heb opgeslagen in saurik ofzo. kan iemand mij daar even bij helpen. bij info staat wel MC... En bij de serie nummer is het zijn de laatste 2 cijfers van de 5 cijfers 39.
kan ik dan dit filmpje proberen om te downgraden? |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iphone 3gs 3.1.3. (nieuwe bootrom) Ik wil hem herstellen naar 3.1.2 op me macbook maar ik krijg een error 1604. hoe kan ik dit wegkrijgen? Het is wel op een macbook. Help me aub! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Leuk maar gaat niet werken op versie s die nog nooit gejailbreakt zijn Dus is weer geen stap verder Gr Quick |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders gaat t niet. Dit is de handleiding die je moet gebruiken http://www.iphoneclub.nl/60428/handl...-1-2-of-eerder Gr Quick |
|
|||
|
|||
Citaat:
Error 1604 of wat dan ook 16?? kun je met ireb weghalen Kijk maar Error 16xx: als je een 16xx error krijgt, bijvoorbeeld tijdens het herstellen met een custom firmware, kun je deze oplossen met behulp van iReb. Bron: Handleiding: herstellen naar firmware 3.1.2 of eerdere versies - iPhone - iPhoneclub.nl Staat helemaal onderaan Gr Quick |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dan nog, bij mij werkt ireb niet en heb windows
|
|
|||
|
|||
mijn was op 3.1.2 jb met blackrain thetered wel
en nu originbeel 3.1.3(belgisch toestel) en kon in geeeeen enkel geval terug downgrade ook ni met filmpje en ook ni met ireb |
|
|||
|
|||
Dan ken ik lekker gaan wachten tot er een nieuwe jailbreak uitkomt.
|
|
|||
|
|||
Kun jij ook ni downgrade?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3.3 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 23 | 06-05-11 13:33 |
iOS 4.3.2 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 29 | 19-04-11 08:33 |
iPhone: Jailbreak Iphone 3GS oude bootrom | Darksite | Jailbreak | 1 | 30-01-11 18:18 |
iPhone: jailbreak iPhone 3gs 4.0.1 oude bootrom | Pelle4495 | Jailbreak | 7 | 30-07-10 12:10 |
iPhone: Iphone 3gs new bootrom downgrade 4.0 to 3.1.3 | Gnoompje | Jailbreak | 6 | 26-06-10 09:03 |
|
|