Downgrade iPhone 3Gs firmware 3.1.3 to 3.1.2 zowel voor nieuw als oude bootrom discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jbliphone 2 vragen 1: zit er verschil in firmware qua taal of model bijvoorbeeld mc of mb ? 2: als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
2: ja, je moet hem zelf in DFU modus zetten welke firmware wou je er op zetten? welke heb je? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
GF had per ongeluk firmware 3.1.3 op haar iPhone gezet.
Stappen gevolgd zoals in Youtube filmpjes. Werkend getest. |
|
|||
|
|||
hoe bedoel je?mijn 3gs 32G de laatste met nieuwe bootrom was eerde jb via blackra1n toen op 3.1.2 stond, daarna hersteld nr originele 3.1.3, heb nu stteds ook met ireb en al de rest steeds foutcode 1604. weet absoluut ni wat ik verkeerd doe? perfect getimed v dfu moden enz... is het mss ni mogenlijk te downgrade als ik eerder al een jb heb gehad(belgisch toestel) aub iemand raad?na heel forum jb bijna gelezen te hebben heb ik echt veel geprobeerd; thx |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb de voorkeur voor 3.1.2 enheb op meerde site fw gevonde waar onder 3.1.2 3.1.3 en 3.0 en van 3.1.2 heb ik er een stuk of 5 gedownload voor de 3gs maar krijg de melding dat die niet voor dit toestel is bedoeld en om die fout melding krijg ik hem niet gedowngrade en opnieuw gejailbreakt maar zou dus op zoek moeten naar een fw voor een 3gs 3.1.2 mc model ? gr. jbliphone Laatst gewijzigd door jbliphone; 24-03-10 om 22:55. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iREB is met windows 7 geen succes, ik heb mijn pc weer moeten herstellen omdat geen usbpoort het meer deed.
(32bit en dit is ook met 64bit) Geen aanrader voor windows7 gebruikers. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en zou het niet mogelijk zijn om naar een oudere firmware te gaan gr. jbliphone |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ir er meschien een andere manier om zonder jailbraek je apps te sync naar je iphone uit itunes of een ander programa
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had hetzelfde probleem namelijk. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De handleiding is bedoeld voor mensen met Windows. Als het goed is staat het ook vermeld. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je iphone eerder was gejailbreakt en je had op cydia '' make my life easier '' geklikt dan is het mogelijk om te downgrade. Zo niet dan is het wat lastiger of helemaal niet mogelijk te donwgrade. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als het goed is staat hier bij de topic een goeie site waar je die FM 3.1.2 kan downloaden.. zoek naar '' belginofi'' die heeft hem gepost. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oke. Bedankt ik ga het meteen chekken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr. Jbliphone |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je bedoelt je hebt die shh file niet ? Heb ik ook niet, maar bij sommige mensen lukt het wel en bij de andere weer niet. Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja idd was toen op 3.1.2 nu origineel 3.1.3 heb ireb geprobreerd,h8snow ook geprobeerd tervergeefs weet ni wat er verkeerd ga,steeds error 1604 heb laatste itunesversie ook, en de custom fw van hier is ni compatibel komt erop, dus heb een andere die wel gaat mr na 5 min geeft hij error 1604 aan... weet gn raad mr. nu voorlopig originel want er kruipt zeer veel tijd in en slapeloze nachten... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3.3 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 23 | 06-05-11 13:33 |
iOS 4.3.2 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 29 | 19-04-11 08:33 |
iPhone: Jailbreak Iphone 3GS oude bootrom | Darksite | Jailbreak | 1 | 30-01-11 18:18 |
iPhone: jailbreak iPhone 3gs 4.0.1 oude bootrom | Pelle4495 | Jailbreak | 7 | 30-07-10 12:10 |
iPhone: Iphone 3gs new bootrom downgrade 4.0 to 3.1.3 | Gnoompje | Jailbreak | 6 | 26-06-10 09:03 |
|
|