Downgrade iPhone 3Gs firmware 3.1.3 to 3.1.2 zowel voor nieuw als oude bootrom discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ja maar je kan van de 3GS de baseband nog niet downgraden dit is overigens als meerdere keren uitgelegd dus doe je ding en lees...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja maar je kan van de 3GS de baseband nog niet downgraden dit is overigens als meerdere keren uitgelegd dus doe je ding en lees
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die Modemfirmware(Baseband) van 3.1.3 blijft staan. Dus als je dan 3.1.2 erop hebt, omdat je die weer terug hersteld heb van 3.1.3, Dan heb je geen bereik. Ik heb daarmee ook zitten *****n afgelopen week voor een vriend van me.. maar elke keer al kwam hij terug van 3.1.3 naar 3.1.2 had hij geen berijk omdat die Modenfirmware(Baseband) blijft staan van 3.1.3 en klopen de verhoudingen niet meer,, en kan je dus niet bellen etc, en heb je er dus niets aan. Mensen 3.1.3, die hun Iphone willen unlocken omdat ze geen t-Mobile hebben, zullen geduld moeten hebben, en tot die tijd hebben ze een hele dure Ipod Touch! Laatst gewijzigd door Erickvergara; 03-04-10 om 02:39. |
|
|||
|
|||
Citaat:
werkt als je dat lukt dan pas weet je waar je het over hebt ! |
|
|||
|
|||
Vraag
Ik heb een nagelnieuwe, iPhone 3gs 32Gb
Draai thuis op mac, al die beschrijvingen gaan uit van Windows. Kan ik hem nu wel of niet jailbraiken? Is er iemand uit de buurt van Assen, die mij kan helpen. Groet Perry |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zou zeggen nog efkes wachten en je geduld zal beloont worden ik heb de mijne ook gekocht op 3.1.3 en heb al alles geprobeerd en niets lukt wel 1ding dat ik mijn tijd verpruts |
|
|||
|
|||
Dan zou ik heel graag willen weten hoe jij je Baseband gedowngrade heb!
|
|
||||
|
||||
bedankt voor de handleiding, alles ging heel soepel en t werkt
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben blij en danlbaar dat er zoveel info staat op dit board maar guys doe het step by step a.u.b. anders kan je dagen zoeken en proberen voor iets lukt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
waar heb je die handleiding staan dan????
|
|
|||
|
|||
Herkent me Simkaart niet, denk
Hallo,
Ik heb deze stappen gevolgd en tot nu toe dacht ik dat alles goed ging. Todat ik me simkaart instook, hij vroeg naar me wachtwoord van me simkaart maar daarna gebeurt er niks. hij blijft zeggen Netwerk niet beschikbaar. Me Basecand staat nu op volgens Info : 05.12.01. Enig idee waarom hij toch niet werkt? Of gaat dit nooit zo werken ik kan verder echt alles, app installeren, muziek downloaden, Wi-Fi werkt ook, Bluetooth ook. Alleen me GSM gedeelte niet. Kan ook nog is syc doen met iphone. gr lmdiablo |
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed versta kan ik mijn iPhone 3GS, gisteren gekocht met een 3.1.3 en een modemfirmwire 05.12.01 nog niet jailbreaken?
|
|||
|
|||
inderdaad.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee, dit klopt niet. Hij zal eerst jailbroken moeten zijn geweest, met Cydia de SHSH's bestanden hebben opgeslagen, enz. En als ik dit zo lees heeft hij het toestel met 3.1.3 gekocht en moet ie dus nu geduld hebben. Jailbreaken kan hij dus ook nog NIET !
|
|
|||
|
|||
ow, ik keek zowieso scheel, het ging om een 3GS en geen 3G.
Mijn 3g was ook per ongeluk geupdate naar 3.1.3, basband 5.12.01 bootloader 05.09, maar deze heb ik dus wel succesvol kunnen jailbreaken. mijn excuses voor het scheelkijken |
|
|||
|
|||
Maar hopen dat de nieuwe iPhone snel te jailbreaken is, anders zit ik 4 maanden met een dure ipod
|
|
|||
|
|||
Dit werk echt!!
Hallo mensen,
Ik heb het geprobeerd en het werkt!!! Ik had zelf ook de (onkraakbare) versie, maar met de gebruiksaanwijzing zoals hier gegevens werkt alles weer zoals daarvoor (jailbroken) |
|
|||
|
|||
bedankt werkte goed bij mij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Originele FW waaruit je hebt gejailbreakt (3.1.2, 3.1.3?) - MC model? - Bootrom? - Baseband? Dank je, anders geloof ik hier niet veel van... |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3.3 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 23 | 06-05-11 13:33 |
iOS 4.3.2 al untethered voor 3GS met oude bootrom? | XIII | Jailbreak | 29 | 19-04-11 08:33 |
iPhone: Jailbreak Iphone 3GS oude bootrom | Darksite | Jailbreak | 1 | 30-01-11 18:18 |
iPhone: jailbreak iPhone 3gs 4.0.1 oude bootrom | Pelle4495 | Jailbreak | 7 | 30-07-10 12:10 |
iPhone: Iphone 3gs new bootrom downgrade 4.0 to 3.1.3 | Gnoompje | Jailbreak | 6 | 26-06-10 09:03 |
|
|