Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Jailbreak: Firmware 4.1 Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Redsn0w 0.96b1 . iPhone 3G iPod touch 2 iPhone 4 iPhone 3GS (ook met nieuwe bootrom) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1)
Jailbreak:
Firmware 4.1 Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Redsn0w 0.96b1.
Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met sn0wbreeze 2.1:
Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Limera1n:
Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Greenp0ison:
Firmware 3.2.2 Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Limera1n:
Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Greenp0ison:
Deze iDevices kunnen worden gejailbreakt met Redsn0w 0.96b1.
Unlock: Momenteel is er nog geen unlock mogelijk voor iDevices die door middel van een update via iTunes op firmware 4.1 zijn terechtgekomen. Daarbij is de baseband namelijk geüpdate en de huidige basebands zijn nog niet te unlocken! **Vragen stel je best in één van de verzameltopics waarnaar hierboven wordt verwezen.** Laatst gewijzigd door XIII; 13-11-10 om 12:44. Reden: sn0wbreeze 2.0.2 vervangen door 2.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
en is de al wat info over ipad jailbreaks?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3gs oude boot en heb een jailbreak op 4.1 (final) gehad hoor! Ik ben alleen terug gegaan naar 4.0 omdat er nog geen JB apps gereed voor waren (oa activator etc)
|
|
|||
|
|||
Dus er word njiet gewerkt aan een JB voor iPad 3.2.2?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
want er staat namelijk ook dat er nog geen jailbreak is voor de mc model |
|
|||
|
|||
Met Sn0wbreeze en Ireb is het gelukt te jailbreaken, maar het ging niet van harte.
Ik heb het proces wel 3 keer herhaald, voordat ik het gewenste effect had. Bij mij sloeg sn0wbreeze en ireb herhaaldelijk vast. Wat me ook voor de eerste keer is gelukt , is alle gegevens weer terugzetten. Vooreen moest ik per app de backuos terug plaatsen. |
|
||||
|
||||
Er staat uitgezonderd.... Dus nee, niet te jailbreaken...
|
|
|||
|
|||
maar als het een uitzondering is voor de mc model dan is 'ie toch juist te jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan iemand me hier misschien mee helpen. Ben ondertussen al bijna 6 uren bezig met lezen en zoeken maar er zijn zoveel verschillende dingen dat ik er niet uit kom. De één zegt dat 4.1 wel te jailbreaken is en de andere niet. M'n vriendin heeft haar blackberry 9700 geruild voor deze nette Iphone 3GS 32GB. Heb geen zin om hem naar de telefoon turk om de hoek te brengen aangezien ik mezelf best handig vind, zeker met computers ed. Moet ik em downgraden naar 3.1.2 of 4.0 of is dat niet mogelijk. volgens mijn bevindingen zitten we nog net kantje kantje met 4.1 jailbreaken. Iphone 3GS Firmware 4.1 (8B117) Model MC141DN Oude boot (Gecheckt met iDetector-V1.0.1) Laatst gewijzigd door Boegia; 25-09-10 om 17:54. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er al wat meer bekend over greenp0sion?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil het zelfde als jou weten maar volgens mij geldt mc niet voor de 3 gs als ik het goed begrijp .. Ik moet een costumer firmware hebben voor 3gs 4.1 maar weet niet waar ik het kan vinden .. had er een maar die krijg ik niet uit zip naar ipsw ..weet iemand waar ik het kan vinden. Ik ben dus ook al dagen aan het zoeken en lezen.Even voor de duidelijk heid ik heb een 3gs met old bootrome op 3.1.3 en wil graag update met 4.1 met jb ik ben niet afhankelijk voor een unluck iemand die mij kan helpen aub |
|
|||
|
|||
Komt er nog wel een Jailbreak voor de nieuwe bootrom Iphone3gs 4.1, ooit?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ouch. Hoe zie je eigenlijk of je de nieuwe of oude bootrom hebt?
|
|
||||
|
||||
MC model is nieuwe bootrom, anders heb je een oude.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb andere versie van iReb gedownload versie 4.0x4.1 met de online tool: blank scherm, mooi logo en dan shift herstel in iTunes. Cydia staat erop, ben aan t restoren via reservecopy. Afwachten ...... Laatst gewijzigd door ikkeg; 26-09-10 om 23:06. Reden: Gelukt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) | WDS001 | Jailbreak | 550 | 15-09-13 13:47 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
|
|