Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Nee, je begrijpt het verkeerd. MC-Model is niet te jailbreaken op 4.1 Ga vandaag custom firmware installere dus kheb xelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben die hier moeite mee heeft, zoals ik al zei als alles goed gaat dan mooi maar wat als het fout gaat, anyway ben idd naar de .... op de hoek geweest en die kon het wel voor 10 euries en veel ergernis minder. |
|
|||
|
|||
Hoe zit het met de Apple TV 2G ?
|
|
|||
|
|||
Iphone 3GS
firmware 3.1.3 (7E18) modem firmware: 05.12.01 Old bootrom iBoot-359.3 MC131CZ Ik heb nu een Jaikbreak voor firmware 3.1.3 Ik wil nu naar firmware 4.1, (ben geen unlock nodig) Ik heb met tinyumbrella de SHSH gesaved. Kan ik zelf een ipsw maken van mn huidige firmware? Kan in met itunes up-daten naar 4.1 en daarna de JB uitvoeren met Greenp0isonof is het verstandiger met Sn0wbreeze een custom firmwaresdit te maken met iPhone2,1_4.1_8B117_Restore.ipsw en deze nieuwe door Sn0wbreeze gemaakte .ipsw mbv Itunes te restoren? Laatst gewijzigd door enerby; 18-11-10 om 23:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dank je..
Kan ik ook een ipsw maken van mn huidige firmware? Voor als ik weer terug wil naar 3.1.3, omdat ik begrepen heb dat 4.1 trager draait op een 3gs. |
|
|||
|
|||
4.1 staat er op en met GreenPoison een JB uitgevoerd.
1x een "error no successful firmware download after 60000 ms. giving up ..." 2x ging het goed. Toen de Loader gestart... dat leek ook niet helemaal goed te gaan. Maar na een tijdje en het Apple logo toch Sidia op mn scherm ;-) |
|
|||
|
|||
ik zit in de zelfde situatie als Enerby alleen heb ik de unlock wel nodig ? wat moet ik dan doen ?
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 met firmware 4.1 jailbreaken
In de keuzehulp op dit forum staat dat ik mijn iPhone 4 met firmware 4.1 kan jailbreaken met Redsn0w 0.96b1. Maar deze versie kan ik nergens meer downloaden. Wel vind ik een redsn0w_win_0.9.6b4.zip op Dev-Team Blog maar staat weer bij dat dit een tethered jailbreak oplevert. Of geldt dat alleen als je een jailbreak doet op firmware 4.2.1?
Kortom, kan iemand me uitleggen of ik mijn iPhone 4 untethered kan jailbreaken en zo ja, waarmee? |
|
|||
|
|||
Zie artikel voorpagina: Problemen en oplossingen bij het jailbreaken van iOS 4.2.1 - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|
|||
|
|||
Ja, dat heb ik allemaal gelezen. Ik wacht dus maar even met upgraden van mijn iPhone 4 naar 4.2.1.
Maar in de tussentijd wil ik wel mijn 4.1 firmware jailbreaken. De vraag blijft: hoe doe ik dat? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Staat toch echt aangegeven in onze keuzehulp.
|
|||
|
|||
Ik wil mijn ipod touch 3g (MC) 4.1 jailbreaken maar vraag me af of er veel verschil is tussen greenpois0n en limera1n. Ik weet dat ze van dezelfde exploit gebruikmaken maar is er eentje die de voorkeur verdient?
Die bijvoorbeeld minder vaak fout gaat? cassie |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt. |
|
|||
|
|||
Hallo ,
Ik heb een vraagje ik heb mijn Iphone 3G geupdated naar Versie 4.1(8B117) Modemfirmware(05.14.02) Kan ik mijn toestel nog unlockken doormiddel van Jailbreak |
|
|||
|
|||
Hiervoor is WEL een Jailbrreak maar NOG geen unlock!!
Waarschijnlijk Zondag een release van DEv |
|
|||
|
|||
Mensen, ik had een 3G op 4.2.1 en die heb ik door exit recovery te doen terug kunnen zetten naar 4.1
Maar nu kan ik niet jailbreaken met Limerain.. Zal het door de baseband komen? (05.15.04) Zo ja, hoe kan ik het alsnog jailbreaken? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik Redsn0w 0.9.6b4 gebruik blijft het hangen bij "Uploading ramdisk" .. Opgelost: Redsnow in Win7 openen met Compatibiliteit XP SP2 Laatst gewijzigd door C3NKO; 27-11-10 om 21:32. Reden: Opgelost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) | WDS001 | Jailbreak | 550 | 15-09-13 13:47 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
|
|