Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds os4.1 een vervorming op de carkit via bluetooth. Dit is soms even goed maar komt steeds terug.. iemand hetzelfde? Ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds os4.1 een vervorming op de carkit via bluetooth.
Dit is soms even goed maar komt steeds terug.. iemand hetzelfde? Ik heb een nokia CK-100 carkit |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp dan kan je alleen je iphone 3Gs met firmware 4.2.1 jailbreaken als deze VOOR week 39 van vorig jaar is .... Via het 4de en 5de cijfer van het serienr van de iphone kan je achterhalen wanneer het gemaakt is .... mijne is 43 dus week 43. Deze is dus niet te jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
niemand?
|
|
|||
|
|||
Hoe weet je of je een 2/3/4e generatie iPod touch hebt?
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 3g en heb em geupdate naar 4.2.1 is er een mogelijkheid om em te jailbreaken zoja zou ik het graag willen horen en zo niet dan wil ik ook weten of ik em terug kan upgraden naar 3.1 versie en hoe het moet
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Jailbreak 4.2.1
via de nieuwste redsn0w kan je jouw device jailbreaken
groetjes T |
|
|||
|
|||
hoe dan want ik heb er niet echt verstand van
|
|
|||
|
|||
Redsn0w
stuur me even je email, dan stuur ik je een link waarin het wordt uitgelegd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik heb er een aardig zooitje van gemaakt. Wilde de iphone (3G 8gb uit USA) jailbreaken op versie 4.1 Kwam vanaf 3.0 Dat ging goed, alleen de melding "de simkaart in de iphone wordt niet ondersteund". Daarna aan het rommelen gegaan en zie nu aleen maar de bekende Itunes logo + stekker. Diverse dingen geprobeerd, maar vrees niet de goede. Wie kan mij uit de brand helpen. Zit al uren rond te kijken maar zit even vast. Super bedankt alvast voor wie even wil meekijken.... |
|
|||
|
|||
Kan er nog geupdate(en jailbreak) worden naar 4.1? ik zit nog steeds op een gejailbreakte iphone 4 met 4.01.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien een beetje late reactie |
|
||||
|
||||
Heb het net gedaan via mijne netbook met windows 7 en het ging vlot
|
|||
|
|||
Heb net een Iphone 3G met 3.0.1 FW willen upgraden naar 4.1 met behoud van BaseBand. Heb hierbij de originele 4.1 gecustomized met Sn0wbreeze 2.1 en deze vervolgens volgende de voorgeschreven methode willen uploaden naar mijn toestel.
Alles gaat goede tot wanneer de telefoon herstart na het uploaden van de customize FW, en er hierna nog een 2e laadbalk verschijnt met het Apple logo...Wanneer dit afgelopen is, start het toestel op met het Sn0wbreeze logo maar blijft hangen. Heb iReb geprobeerd maar werkt niet. TinyUmbrella om uit de recovery te kunnen werkt ook niet De reset- methode (power+sleep)werkt ook niet Kan enkel terug de Sn0wbreeze manier proberen met andere IPSW's maar dit geeft hetzelfde resultaat. Heeft iemand een idee hoe ik uit deze opstart-loop kan geraken? Alvast bedankt voor de reacties! Chris |
|
||||
|
||||
Heb je wel SHSH blobs voor 4.1?
Anders gaat installatie niet lukken...
|
|||
|
|||
Ik heb een 3GS 16GB 3.1.3 met nieuwe bootrom. Hoe en tot waar kan ik upgraden, rekening houdend dat mij iPhone een nieuwe bootrom heeft, en waarvan het momenteel nog steeds niet aangeraden is de laatste upgrade aan te schaffen.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Kan ik mijn iphone 3G jailbreaken en hacktiveren met de nieuwste versie van greenpoison? Firmware 4.1 (omdat ik bij 4.2.1 telkens error 1015 kreeg). (ireb gebruikt) Groeten Kees. |
|
|||
|
|||
Op zich is de jailbreak helemaal geslaagd en ben ik in een week tijd erg veel wijzer geworden van repo's, sourcers theme's etc.
Nu alleen hinderlijke foutmeldingen, errorcodes in cydia. Dat oplossen is geen optie, te ingewikkeld. Is het mogelijk om de jailbreak we weer overheen te doen? |
|
|||
|
|||
Iphone4 doet niet meer na jailbreak met Greenpoison
Ik heb getracht mijn Iphone4 (4.1 software) met Greenpoison te jailbreaken, maar nu doet mijn Iphone helemaal niets meer, en krijg ik hem met geen mogelijkheid meer an de praat. Iphone = dead. Iemand suggesties omtrent wat ik nu moet doen?
|
|
||||
|
||||
Met JB dead kan ik moeilijk geloven, hang hem aan de pc als iTunes hem herkent ==> Herstellen
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) | WDS001 | Jailbreak | 550 | 15-09-13 13:47 |
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) | WDS001 | Jailbreak | 72 | 29-08-11 17:49 |
|
|