//

Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1)

Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Wellicht firmware 4.1 en baseband 05.14.02. Vooralsnog niet te unlocken dus...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 02-11-10, 13:09
synnath synnath is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bij Eindhoven
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Wellicht firmware 4.1 en baseband 05.14.02.
Vooralsnog niet te unlocken dus
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 02-11-10, 20:45
satwolf's schermafbeelding
satwolf satwolf is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Genk, België
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Wellicht firmware 4.1 en baseband 05.14.02.
Je bedoeld baseband 02.10.04 waarschijnlijk
05.14.02 is voor de 3G(S)
__________________
Als iedereen mekaar helpt,zijn er geen problemen meer.
  #183  
Oud 02-11-10, 20:46
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satwolf Bekijk bericht
Je bedoeld baseband 02.10.04 waarschijnlijk
05.14.02 is voor de 3G(S)
Hmm.. inderdaad. Al die cijfers ook
  #184  
Oud 04-11-10, 19:22
rubenowns rubenowns is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Juist terug uit de US. Heb een iPhone 4 meegepakt. Ik weet dat deze nog niet te unlocken is. Maar mijn vraag is wat is het beste programma om de iPhone 4 4.1 te jailbreaken en later te unlocken ? Ik gebruik een macbook pro dus eentje dat op mac osx draait alvast bedankt.
  #185  
Oud 04-11-10, 19:34
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubenowns Bekijk bericht
Juist terug uit de US. Heb een iPhone 4 meegepakt. Ik weet dat deze nog niet te unlocken is. Maar mijn vraag is wat is het beste programma om de iPhone 4 4.1 te jailbreaken en later te unlocken ? Ik gebruik een macbook pro dus eentje dat op mac osx draait alvast bedankt.
Greenpois0n, Limera1n.. Maar dat had je zelf kunnen vinden
  #186  
Oud 04-11-10, 20:28
rubenowns rubenowns is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

ik weet welke progs er zijn maar ik vraag wat het beste is
  #187  
Oud 04-11-10, 20:30
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubenowns Bekijk bericht
ik weet welke progs er zijn maar ik vraag wat het beste is
In dat geval kan je het best gaan voor Greenpois0n (of Pwnagetool). Maar aangezien je geen baseband te behouden hebt is Greenpois0n de handigste manier.
  #188  
Oud 04-11-10, 20:35
rubenowns rubenowns is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

nja is inderdaad de beste oplossing aangezien musclenerd gepost heeft dat er een unlock klaar is voor 4.2 alvast bedankt
  #189  
Oud 04-11-10, 21:31
aabbccdd aabbccdd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo allemaal. wie zou mij kunnen helpen? Ik heb sinds kort een iphone 3gs 8gb en ik wil die graag jailbreaken. firmwire 4.1. Ik weet er niet al te veel van af. Ik zie dat er meerdere mogelijkheden zijn? Welke zou ik heb best kunnen nemen?

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door aabbccdd; 04-11-10 om 21:34.
  #190  
Oud 04-11-10, 21:38
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aabbccdd Bekijk bericht
Hallo allemaal. wie zou mij kunnen helpen? Ik heb sinds kort een iphone 3gs 8gb en ik wil die graag jailbreaken. firmwire 4.1. Ik weet er niet al te veel van af. Ik zie dat er meerdere mogelijkheden zijn? Welke zou ik heb best kunnen nemen?

Alvast bedankt
Doe maar Greenpois0n.
  #191  
Oud 04-11-10, 21:42
aabbccdd aabbccdd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Doe maar Greenpois0n.
Zou je ook willen uitleggen waarom? Wat is het verschil tussen greenpoison en de andere?
  #192  
Oud 04-11-10, 21:43
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aabbccdd Bekijk bericht
Zou je ook willen uitleggen waarom? Wat is het verschil tussen greenpoison en de andere?
Niet veel, je kan dus alles kiezen wat in de mogelijkheden ligt. Greenpois0n 'zou' stabieler zijn dan Limera1n, vandaar.
  #193  
Oud 04-11-10, 23:18
san3gs16g san3gs16g is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

jailbreak novice als ik ben probeer ik mijn phone te jailbreaken. heb het al geprobeerd met limera1n en greenpoison (2x). krijg helemaal niks te zien in mijn phone scherm. geen cidia of iets anders..
iemand een verlichtend antwoord voor mijn probleem??
  #194  
Oud 05-11-10, 11:30
dwight11 dwight11 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 88
Standaard jailbreaken iphone 3gs met 4.1

Ik heb nu verschillende progamma's geprobeerd maar niet s schijn te werken, redsnow , greenpoison, limera maar blijkbaar is dat allemaal >>>> want niks werkt, ook vind ik dat er op het forum maar slecht wordt uitgelegd hoe je dit moet doen blijkbaar gaat iedereen er vanuit dat je alles snapt en als er wat fout gaat staat er nergens wat je moet doen, wachten als het progamma blijft hangen, of afsluiten en opnieuw proberen, of een ander progamma gebruiken.
niks werkt en nergens wordt er verteld wat te doen met fout meldingen en/of als het niet lukt.
blijkbaar kan je beter naar de ..... op de hoek gaan die snapt er tenminste wel wat van.
ik hoop dat degen die hier uitleg geven die voor iedereen te begrijpen valt en bij foutmeldingen enz ook vertellen wat te doen.

  #195  
Oud 05-11-10, 12:14
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dwight11 Bekijk bericht
Ik heb nu verschillende progamma's geprobeerd maar niet s schijn te werken, redsnow , greenpoison, limera maar blijkbaar is dat allemaal >>>> want niks werkt, ook vind ik dat er op het forum maar slecht wordt uitgelegd hoe je dit moet doen blijkbaar gaat iedereen er vanuit dat je alles snapt en als er wat fout gaat staat er nergens wat je moet doen, wachten als het progamma blijft hangen, of afsluiten en opnieuw proberen, of een ander progamma gebruiken.
niks werkt en nergens wordt er verteld wat te doen met fout meldingen en/of als het niet lukt.
blijkbaar kan je beter naar de ..... op de hoek gaan die snapt er tenminste wel wat van.
ik hoop dat degen die hier uitleg geven die voor iedereen te begrijpen valt en bij foutmeldingen enz ook vertellen wat te doen.

Vind je reactie nogal hevig. bij rustig doorlezen van de "keuzehulp" vind je een antwoord op 99% van de voorkomende problemen. Heb reeds meerdere iPhones ge jailbrecked zonder problemen dankzij de bijdrages van alle vrijwilligers op het forum.
  #196  
Oud 05-11-10, 14:15
san3gs16g san3gs16g is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Unhappy help

ben het wel eens met dwight, heb de fora afgezocht maar kom weinig what if oplossingen tegen. Zoals iets eersder te lezen werkt het bij mij ook niet vlekkeloos. Ik lees inderdaad vaak dat het zonder worry's gaat.
Maarrre als het nou niet werkt... bij mij blijft het kadertje jailbreak succesfull in van greenpoison uit staan en start mijn iphone opnieuw op en is er vervolgens niks veranderd. geen extra app of install of wat dan ook.
Snap er niks van...
zoals eerder vermeld probeerde ik het eerder al met limera1n en nu al twee keer met pois0n.
  #197  
Oud 05-11-10, 14:39
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door san3gs16g Bekijk bericht
ben het wel eens met dwight, heb de fora afgezocht maar kom weinig what if oplossingen tegen. Zoals iets eersder te lezen werkt het bij mij ook niet vlekkeloos. Ik lees inderdaad vaak dat het zonder worry's gaat.
Maarrre als het nou niet werkt... bij mij blijft het kadertje jailbreak succesfull in van greenpoison uit staan en start mijn iphone opnieuw op en is er vervolgens niks veranderd. geen extra app of install of wat dan ook.
Snap er niks van...
zoals eerder vermeld probeerde ik het eerder al met limera1n en nu al twee keer met pois0n.
Welke fouten krijg je ? Hang hem eens aan iTunes, sync en probeer in DFU eventueel via redsnow. Heb een 3GS en een 4 met "make i rain" succesvol gedaan.
Geeft even duidelijk aan wat je doet en waar het misgaat.
  #198  
Oud 05-11-10, 16:04
Davidvdb Davidvdb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dwight11 Bekijk bericht
Ik heb nu verschillende progamma's geprobeerd maar niet s schijn te werken, redsnow , greenpoison, limera maar blijkbaar is dat allemaal >>>> want niks werkt, ook vind ik dat er op het forum maar slecht wordt uitgelegd hoe je dit moet doen blijkbaar gaat iedereen er vanuit dat je alles snapt en als er wat fout gaat staat er nergens wat je moet doen, wachten als het progamma blijft hangen, of afsluiten en opnieuw proberen, of een ander progamma gebruiken.
niks werkt en nergens wordt er verteld wat te doen met fout meldingen en/of als het niet lukt.
blijkbaar kan je beter naar de ..... op de hoek gaan die snapt er tenminste wel wat van.
ik hoop dat degen die hier uitleg geven die voor iedereen te begrijpen valt en bij foutmeldingen enz ook vertellen wat te doen.

ik vind ook dat je gelijk hebt, ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag van bijna maand geleden, maar heb het ondertussen al zelf opgelost.
ik eet niet of ik je mag doorlinken naar andere sites, maar deze Tutorial: How to Jailbreak your iPhone with LimeRa1n is een zeer goede, je vind er ook veel andere vragen en antwoorden
  #199  
Oud 05-11-10, 16:20
maceddy maceddy is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hoge Noorden
Berichten: 82
Standaard

Ik geef toe, heb het topic niet doorgelopen maar ik zoek een manier om van de 4.0.1 JB te upgraden naar 4.1 JB.

Kan dat of moet ik dan alles opnieuw syncen en backup terugzetten etc. ?
  #200  
Oud 05-11-10, 17:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Met PwnageTool kun je upgraden, maar dan nog moet je syncen en restoren.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken (iOS4.2) WDS001 Jailbreak 550 15-09-13 13:47
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS 4.0, 4.0.1, 3.2 en 3.2.1 [iPad]) WDS001 Jailbreak 72 29-08-11 17:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.