Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Lees eerst: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) Met Sn0wbreeze 2.0.2 is het mogelijk de volgende iDevices te jailbreaken: iPhone 3G iPhone 3GS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Met Sn0wbreeze 2.0.2 is het mogelijk de volgende iDevices te jailbreaken:
Met Sn0wbreeze maak je een customfirmware waarnaar je later kan herstellen in iTunes door het gebruik van shift+herstel. Zet je iPhone eventueel in DFU! Laatst gewijzigd door WDS001; 08-10-10 om 21:12. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
sn0wbreeze jailbreak
ik lees dat je met de nieuwe sn0wbreeze je 3gs kan jailbreaken op 4.1 (oude bootrom). mits hij al gejailbreaked is, mijn iphone is nog niet gejailbreaked, dus heb ik dan niks aan sn0wbreeze, en kan ik hem nog niet jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Tja ik zit in het zelfde schuitje.
ik ben ook erg benieuwd of dit mogelijk is want de tweede vraag is of ik dan ook tethering aan kan zetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ga het nu proberen. maar als jij het ook wilt doen moet je zowiezo naar versie 3.1.2 gaan... en daarvoor moet je je shsh gesaved hebben... anders moet je wachten op greenpois0n... ik laat weten of het gelukt is... |
|
|||
|
|||
Ik heb nieuwe bootrom en heb um gekregen op 3.1.3 en dus ook geen 3.1.2 gehad.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan zijn dat je eerst even een peer-to-peernetwerk er voor aan moet maken, ik weet niet meer of ik dat gedaan heb. |
|
|||
|
|||
hey,
ik heb het vanmiddag geprobeerd... gaat allemaal goed... tot het herstellen naar de custom fw. dan krijg ik 1600 of 1604 error... jammer... wachten op greenpois0n... of jullie moeten een oplossing voor deze errors hebben voor de duidelijkheid, heb een 3gs new bootrom zit nu op fw 4.0.1 met bijbehorende baseband |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dit heb ik al gedaan, want dfu is 1604 en recovery is 1600 of andersom
maar ik heb het iig allebei geprobeerd... |
|
|||
|
|||
Ik kreeg ook foutmeldingen, maar met iREB heb ik deze kunnen oplossen.
OS 4.1 draai nu vlotjes, enorm performance verschil met 4.0 |
|
|||
|
|||
jij hebt een 3g... ik een 3gs... dus k kan ireb niet gebruiken daarvoor...
|
|
|||
|
|||
oops had ik ff ni op gelet
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu bezig om m'n 3G te jailbreaken met Sn0wbreeze 2.0.1.
Eerste keer mislukt, waarschijnlijk niet in de DFU modus gekregen. Nu nog een keer proberen. Als je de custum firmware hebt, dan gaat de rest toch via iTunes? Dan moet je je iPhone nog in DFU modus zetten, en dan Shift-restoren in iTunes, dit gaat verder niet via Sn0wbreeze, toch? |
|
|||
|
|||
ik heb net mijn iphone 3G gejb met snowbreeze en ik ben alles kwijt foto's, contacten, nummers alles .....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en hoe zet ik die terug
|
|
|||
|
|||
In iTunes met de rechtermuis knop op je iPhone klikken en back up terug zetten.
|
|
|||
|
|||
Jailbreak gelukt (iPhone 3G), na al een poosje tevreden op 4.1 en nu helemaal nu ik weer een jailbreak heb!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 3GS (oude bootrom, OS 3.1.2) gejb met Blackra1n.
Moet ik nu eerst de sn0wbreeze jb uitvoeren en dan updaten naar iOS 4.1 of andersom? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|