Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) wat voor bundel moet je dan pakken: iPhone1, 2_4.1_8B117.bundle_v0.zip voor 3G, iPhone2, 1_4.1_8B117.bundle_v5.zip voor 3G. of maak dit niet uit. en heb jij dit al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat voor bundel moet je dan pakken: iPhone1, 2_4.1_8B117.bundle_v0.zip voor 3G,
iPhone2, 1_4.1_8B117.bundle_v5.zip voor 3G. of maak dit niet uit. en heb jij dit al geprobeerd. want ik zit met het zelfde probleem. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Thx is gelukt
|
|
|||
|
|||
bij mij is het ook gelukt ,
was voor mij de eerste keer jailbreaken, en alles ging goed. Kreeg eerst foutmeldingen (met ireb, dfu, ...) , maar daarna deed ik de installatie op een andere computer en gaf hij de foutmeldingen niet meer aan. (ik gebruikte ireb weer ) dus nu werkt alles super! |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone2,1_4.1_8B117 is voor de iPhone 3GS. |
|
||||
|
||||
Die van mij is gejailbreakt.
3G iOS 4.1. Ik merk wel dat de batterij veel sneller leeg is. En ik heb op de background een wallpaper met planten die omspringt naar een ander plaatje en dan weer terug. Ik krijg het nergens uitgezet. Nog iemand last hiervan? Laatst gewijzigd door Drekepeteke; 27-09-10 om 19:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door cdhaens; 24-09-10 om 22:33. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 3G met firmware 4.1 nog niet gejailbreaked. Ik had voorheen wel me iPhone op 4.0.2 gejailbreaked met redsnow. Deed dit alleen om wallpaper en battery % aan te zetten. Ik denk dat ik nog even op redsnow wacht voor ik het jailbreak, ik kom niet echt uit dat snowbreeze (krijg restore error 1601 dacht ik). Unlock hoef ik niet, ik heb simlockvrije iphone 3g.
Nou wil ik ook dat multitasking wel eens uitproberen. Zijn er al mensen met een iPhone 3g op firmware 4.1 met een jailbreak die mij kunnen vertellen of multitasking aan te raden is? Wordt de telefoon er langzaam van? Gaat de batterij (merkbaar) sneller leeg? |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3gs aan de praat, en deze instructies gebruikt:
Jailbreak iPhone 3GS (Old / New BootRom), iPhone 3G on iOS 4.1 with Sn0wBreeze 2.0 | iPhoneHeat Één aanvulling. Activatie een keer uit, en dan weer aan klikken. Alleen krijg ik Youtube niet werkend! |
|
|||
|
|||
De iphone van mijn pa (3G) ook succesvol gejailbreakt!
Moest wel iReb gebruiken, maar dat maakt nu niet meer uit |
|
|||
|
|||
ik heb dit hele forum gelezen van begin tot eind. ik ben dan ook een leek in dit
maar ik zie dat ik mijn ipod gewoon kan jailbreaken. alleen wil ik iOS 4(.1) eerst erop zetten maar ik weet niet hoe dat moet zonder versie 4.1 erop te zetten? wie kan me daarbij helpen???? |
|
|||
|
|||
Citaat:
om in je iphone te komen hoeft hij niet geactiveerd te zijn via de IphoneBrowser kan je er zo in. Iphone aansluiten via usb cabel IphoneBrowser opstarten en je zal zijn dat hij de iphone inhoud weergeef. Nog even dit als youtube niet werkt neem dan m.youtube.com deze werkt veel sneller en beter. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad, met iPhoneBrowser kun je ook in het filesysteem van een niet geactiveerde iPhone. Het had anders weinig zin om die post te maken
|
|||
|
|||
Daarnaast voor de mensen voor wie Push messages (zoals Pushmail, Pingchat, etc) en/of YouTube niet werkt volg de volgende handleiding:
Push Doctor : Free Push Fix for hacktivated iPhone’s | jailbreak Stap een: Start Cydia vanaf je SpringBoard. Stap twee: Druk op de Manage tab aan de onderkant van het scherm. Stap drie: Druk op Sources knop [Stap vier: Druk op de Edit -knop in de rechterbovenhoek van het scherm. Stap vijf: Druk op de Toevoegen knop in de linkerbovenhoek van het scherm. Stap zes: Voer " Welcome to NERV Repository "als nieuw adres en tik op de Add knop. Stap acht: Druk op de OK -knop om af te sluiten. Stap negen: Kies voor de nieuw toegevoegde nerv repository. Stap tien: Browse in de lijst naar Push Doctor. Stap elf: Druk op de installeer kop in de rechterbovenhoek van het scherm. Stap Twaalf: Druk vervolgens op de confirm -knop zodat de installatie begint Opmerking: Eenmaal opgestart verifiëren dat YouTube werkt. Zo niet probeer het opnieuw installeren van de fix. Het kan ook zijn dat je eerst alle apps met push notificaties moet verwijderen alvorens deze fix werkt. Laatst gewijzigd door twcoolen; 24-09-10 om 23:32. |
|
|||
|
|||
Ik raakte er alleszins op geen enkele manier in, iphonebrowser, ispirit, itunnel, pc suite, iPhone explorer.. Allemaal nada. Ipsw aanmaken in expert mode met afc2add erin gecookt als package was bij mij de manier om er toch in te raken.
|
|
|||
|
|||
Het is mij ook gelukt om mijn iPhone 3G te jailbreaken met Snowbreeze, alleen ik geloof Bitesms moet nog een update ontvangen, want hij crasht steeds.
|
|
|||
|
|||
Is het dus mogelijk om mijn ipod touch 2g fw 4.1 mc model te jailbreaken met snowbreeZe en is er iemand die dit al gedaan heeft
|
|
|||
|
|||
Hierna moet je je IPSW selecteren. Dit is het bestandje van de firmware versie die je op dit moment op je iPhone hebt staan.
Bij jou is dat dus iPhone1,2_4.1_8B117_Restore.ipsw. (Staat voor iPhone 3G met iOS 4.1) Als je een andere versie hebt, moet je uiteraar een ander bestandje selecteren! Hier te downloaden als je niet weet waar deze op je PC staat: http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...7_Restore.ipsw Deze moet je dus selecteren in Sn0wbreeze 2.0.1. Ik weet niet waar het IPSW bestand staat op mijn computer, dus ik denk ik download het ff via bovenstaande link. Maar als ik Sn0wbreeze opstart en ik browse naar dit mapje, kan ik geen IPSW bestand vinden??? Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe? Thnx. |
|
|||
|
|||
Ik krijg steets als ik mijn ipsw doe, dat het een not valid ipsw is:S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lukt niet blijf error 1600 of 1604 houden.
3GS |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|