Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je de iphone jailbreakt via snowbreeze kun je dan later op je iphone ook de achtergrond plaatje veranden? i.p.v. een zwart achtergrond een plaatje. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je de iphone jailbreakt via snowbreeze kun je dan later op je iphone ook de achtergrond plaatje veranden? i.p.v. een zwart achtergrond een plaatje. Toen ik 4.0.1 via redsnow had gejailbreakt kon ik dat kiezen of ik dat wou.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil niet ondankbaar zijn voor al je werk en moeite dat je hier in deze tutorial gestoken hebt,maar root partitie kan bij mij niet lager dan 800mb(zal wel een typfoutje zijn denk ik)en zou je ongeveer wat tijden er bij kunnen zetten ik denk dat daar de fout bij de meeste van ons die het niet lukt ligt zoals bij ireb spreken we hier ongeveer over 5 min of makkelijk 10 min tot een kwartier want ik weet niet of ireb nog bezig is of niet Alvast bedankt voor alle moeite nogmaals Grtz,Flip |
|
|||
|
|||
bij mij blijft hij dus steeds hangen in deze iphone op herstel voorbereiden...en uiteindelijk geeft hij fout (1604 dacht ik)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hey bedankt voor je uitleg, nog een paar vragen voor de zekerheid. ik wil graag 4.1 erop. draai nu op 3.1.3. 3g 16 gb wit u.s. At.T simlock erop. inmiddels simlockvrij met redss0w geloof ik. zover ik het begijp: Als ik naar 4.1 ga moet ik eerst officiële 4.1 erop zetten. vervolgens de stappen volgen wat jij net heb opgenoemd. maar wat is dat activeren? en kan ik ook unlocken zometeen op 4.1 wat als het misgaat ik kan als het goed is niet terug naat 3.1.3 toch? Ik wil heel graag naat 4.1 vanwege multitasking. maar ik heb er helaas geen tijd voor om een hele dag ermee bezig te zijn. Ik Wil heel graag in een uurtje klaar zijn, want meer heb ik niet anders loop ik zometeen zonder telefoon. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
De firmware die snowbreeze aanmaakt vernieuwd niet je modemfirmware zodat je gewoon je KPN Vodafone of iets anders kan gebruiken. Je moet in snowbreeze wel de originele firmware aanklikken (moet je dus eerst downloaden) en snowbreeze veranderd hem in een bruikbare firmware. Laatst gewijzigd door wesleydegraaf; 29-09-10 om 20:28. Reden: Iets vergeten |
|
|||
|
|||
Hey,
EINDELIJK is het gelukt!!!!!ik heb op een andere pc i-tunes geinstaleerd en ireb en toen ging het direkt Nu het volgende probleem ik syncroniseer met i-tunes en wil mijn contacten en foto's terug zetten zoals eerder in deze topic vermeld maar nu krijg ik de melding i-tunes kan de i phone van de eigenaar niet herstellen,omdat er geen sessie met de i phone kan worden gestart ??? euh....wat nu Oja dat was ik er nog vergeten bij zetten ik kan totaal niet meer telefoneren,moet ik er daar mijn simkaart er effe voor uithalen?gewoon totaal geen netwerk meer Laatst gewijzigd door WDS001; 29-09-10 om 21:39. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3G met OS 3.0. Nu wil ik graag updaten naar OS 4.1 (via windows).
Ik las hier dat er een jailbreak uit is, maar kan ik nadien dan ook unlocken?? zoja, hoe? (mijn iPhone komt uit Frankrijk) Kan iemand me aub in mensentaal uitleggen hoe ik met mijn 3G OS 3.0 naar OS 4.1 via windows kan updaten? en indien nodig ook unlocken Laatst gewijzigd door Prydz; 30-09-10 om 02:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier heb ik dus ook helaas last van alles gelukt iphone werkt weer razendsnel, alleen geen service wel heel eventjes gehad heb hem geactiveerd met een tmobile kaartje toen volop bereik etc met tmobile geunlockt via cydia, toen ook nog beetje bereik met tmobile vodafone er in gedaan, ook bereik! alleen voor korte duur nu dus steeds geen service etc ook met de tmobile simkaart help! |
|
|||
|
|||
Mijn 3g is weer zo traag als een vastzittende drol na die JB met snowbreeze... weet niet of andere hier ook last van hebben?
|
|
|||
|
|||
mijnes is juist enorm snel geworden vergeleken met 4,02 is jous officieel simlock vrij of heb je hem geunlockt
aangezien dat bij mij nog niet lukt. |
|
|||
|
|||
heey,
is het al iemand gelukt op de 3gs nieuwe bootrom? met snowbreeze kan die het mij uitleggen dan want ik krijg elke keer 1600/1604 error:$ als ik hem via ibooty klaar maar voor custom fw. dan gaat hij hestellen en daarna start hij opnieuw op maar blijft er een zwart scherm staan en de iphone doet nix meer... hij staat in DFU want ik krijg de melding dat ik de IPhone moet herstellen van itunes... |
|
|||
|
|||
Me is sukkel. Heb in mijn enthousiasme mijn 3GS 4.01 gebricked door spirit2pwn te installeren. las later pas dat die voor 3.1.3 is en dat ik een andere moet hebben. jb2pwn.
bezig met restoren naar 3.1.3 en weer opnieuw beginnen edit: ..geloof dat 3.1.3 niet gaat. Krijg erro 1015. (heb de host file aangepast). Nu maar 4.0.1 proberen dan. Laatst gewijzigd door Tranzy; 01-10-10 om 11:43. |
|
|||
|
|||
Iphone jailbreak
Als ik dit allemaal lees, dan denk ik dat ik straks als mij Iphone 3GS "op" is maar weer een Nokia ga kopen, tjonge wat een gedoe allemaal.
Bij mij ging wat mis met updaten in cydia en toen kon ik alleen maar herstellen in Itunes en had de pech dat net versie 4.1 uit was dus mijn Iphone 3GS heeft nu 4.1 en ik heb hem opgestuurd maar schijnbaar is er nog steeds geen jailbreak voor Versie 4.1 voor een 3GS |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kom er ff niet meer uit. Misschien dat iemand hier kan helpen.
Ik heb een 3g met de firmware 4.1 erop. Ben nu al een tijdje bezig om met snowbreeze 2.02 en ireb een jailbreak te maken. Het lukt allemaal tot ik de iphone ga herstellen met de snowbreeze_iphone 3g firmware. Er gebeurt helemaal niks het logo zie ik van ireb, maar daarna gaat het balkje niet lopen om de firmware te installeren. Wat doe ik fout?? Wie kan mij dat vertellen. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
ik zou ireb nog eens lopen als ik van jou was
|
|
|||
|
|||
hallo ik heb een ipod toch 3.1.2
als ik naar www.jailbreakme.com ga via me ipod, en naar rechts slide, springt die uit of doet die niks. is er een probleem met me ipod of met de site?? zou iemand ff kunnen kijken wat ik moet doen? alvast hartelijk bedankt |
|
|||
|
|||
help, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik ben bekend met jailbreaken, maar nu lukt het niet . Steeds gaat het goed tot ik de "gecookte" ipsw van snowbreeze er op wil zetten. Deze kan ik nergens vinden als ik via itunes shift herstel druk. Ik krijg er steeds de oorspronkelijke ios 4.1 op zonder cydia.
Waarschijnlijk is het iets heel stoms wat ik over het hoofd zie, maar ik kom nu niet verder. alvast bedankt voor het antwoorden. Mario |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|