Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo wds 001 : en als je iphone is unlocked door t-mobile zelf, weet jij of hij dan gelocked wordt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lock
hallo wds 001 : en als je iphone is unlocked door t-mobile zelf, weet jij of hij dan gelocked wordt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je iPhone officieel simlockvrij is (gemaakt) dan hoef je je geen zorgen maken |
|
|||
|
|||
dank voor het antwoord wds.. misschien weet jij ook of de nieuwste baseband wel problemen geeft (5.14.02)?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
OK gaan we proberen dan. Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Mac) as mentioned in our last post.
Baseband Unlock
Laatst gewijzigd door DeeJ; 12-10-10 om 21:10. Reden: update |
|
|||
|
|||
Oké door dat mijn iPhone vandaag FUBAR was gegaan moest ik opnieuw installeren. Om de een of andere reden moest ik iOS 4.1 er op zetten. Ik dacht dan maar iOS4.1 er op, zie wel waar het schip strand. Maar na wat rommelen staat iOS 4.1 er op met een Jailbreak. whoepie!
|
|
|||
|
|||
mensen effe vraage de blackrain wil niet bij mij geeft gelijk aan dat ik asl.dll mis wat kan ik hier aan doen om het wel goed te krijgen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Met de zoekfunctie van dit forum vind je hem vast!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heey,
ik heb een 3gs nieuwe bootrom. ik heb mijn shsh van 3.1.2, dus hier naartoe gedowngrade (van 4.0.1) als ik dan een custom fw maak met snowbreeze 2.0.2 met activatie en ibooty kan hij op een of andere manier niet herstellen... ik krijg de hele tijd 1600 of 1604 error. iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Sn0wbreeze
Sn0wbreeze kan geen IPSW vinden op mijn pc. Wat te doen
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook talloze errors gehad.
Uiteindelijk gelukt met de volgende stappen. 1. Snowbreeze custom firmware maken (no hacktivation) 2. IREB 3. Naar 3.1.2 4. Jailbreak 3.1.2 5. Custom firmware laden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een 3GS dus ik kan geen gebruik maken van ireb... Maar ik las dat zondag waarschijnlijk pwnagtool uitkomt... Dan gaan we die maar proberen |
|
|||
|
|||
[QUOTE=WDS001;583722]Je moet shift ingedrukt houden en dan op 'Herstellen' drukken.
dat is dus juist het probleem, als ik shift ingedrukt houd en op herstellen druk dan krijg ik geen venstertje omhoog om ipsw te selecteren... ik word er gek van!! |
|
|||
|
|||
Krijg hele tijd een melding van mn virusscanner
|
|
|||
|
|||
Ik zit met een probleem ik heb de fw van een site gehaald weet niet percies welk één meer. Zelf van meerde sites. Het is een winrar document en ik heb het ookal geunzipt. Maar telkens als ik browse duw vind ik het bestand niet. Wat moet ik doen?
Thomas |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind dit een hele mooie uitleg.. Alleen had ik dus ook dat programmaatje gedownload om te kijken welke IPSW ik heb... en daar kom ik dus niet echt uit.. Ik heb een iPhone 3G 16gb gejailbreaked met Blackra1n op OS 3.1.2 en ik heb het hele topic gelezen.. Volgens mij hoef ik hem dus niet te updaten naar 4.1 maar dan kan ik dus meteen Sn0wbreeze starten? Maar als ik dan hier kom "Hierna moet je je IPSW selecteren. Dit is het bestandje van de firmware versie die je op dit moment op je iPhone hebt staan." Dan kom ik dus niet verder.. Wie kan en wil me helpen? Ik word nu echt moedeloos van mn langzame iPhone! En de meeste programma's beginnen nu ook steeds vaker vast te lopen.. Dus ik moet hem weer ff updaten denk ik? Maar ik wil niet al mn geinstalleerde dingen kwijt! Ik heb daarvoor al een back up gemaakt met Cydia!! Citaat:
Ik heb dus op google zitten zoeken naar de IPSW voor de 3G 3.1.2. Ik kan een hoop vinden en downloaden.. Maar als ik dus sn0wbreeze draai en ik wil hem naar de ipsw linken.. krijg ik daar not a valid ipsw!! Dus die doen het niet.. Er staat een hoop in dat zipje.. en ik kan dat zipje niet hernoemen.. want dan blijft het toch een zip(kheb windows 7) Ik zit nu op een andere pc.. daarom kan iTunes de IPSW bestanden niet vinden omdat deze niet in deze iTunes staan.. Ik kan mn andere pc niet aansluiten omdat ik die niet meer heb Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen.. Werkt sn0wbreeze ook als de iPhone niet meer gejailbreaked is? Want anders update ik hem naar 4.1 ... Maar dan ben ik wel al mn Cydia progs kwijt toch? Ook al heb je daar dan een backup van gemaakt..? Wie kan me helpen? Ik zit al erg lang op antwoord te wachten! Groetjes, Sylvana Laatst gewijzigd door FijNTJe; 18-10-10 om 16:52. |
|
|||
|
|||
Thomas. Michael en Sylvana juliie moetrn dat bestandje natuurlijk wel downloaden van internet! Vervolgens de bestandsnaam veranderen (ZIP bestanden worden anders NIET herkend) en dus verander je dan .zip in. ipsw. en dan kun je het bestandje WEL terugvinden. Geholpen?
|
|
|||
|
|||
oh ja en het kan zijn dat je je standaardinstellingen moet veranderen in windows bij mapopties en dan uitvinken dat bekende bestandsextensies niet worden wedergegeven. dan zul je zien dat het een zip of winrar bestand is en dat overschrijf je dus met ispw.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|