Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) en de custom firmware die je aanmaakt via snowbreeze klopt het dat de naam van de CF iets in de trant is van snowbreeze iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
en de custom firmware die je aanmaakt via snowbreeze klopt het dat de naam van de CF iets in de trant is van snowbreeze iphone 3g-4.1?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Iphone 3G geupdate via iTunes naar 4.1 en met redsnow gejailbreaked
Geen probleem , is stuk sneller dan 4.0.1 |
|
|||
|
|||
ja ik heb nu ireb erover heen gegooid en gewoon via CF via snowbreeze en nu gaat ie updaten, dus denk dat het gaat lukken
|
|
|||
|
|||
yesssssssssssssssssssss ik heb um !!!!!!
jornz ik wil je wel kusse met me dikke lippe jonghu ik zat te worstelen met een firmware voor 3.0 die wou ik erop zetten! Ben ik gek dan! enne word het geen tijd dat ik SuperModerator word hier! |
|
|||
|
|||
gelukt alleen nu kan ik alleen mijn reservekopie niet laden!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
eerst vond ie me iphone niet eens meer terwijl hij wel op 4.1 gewoon goed draait, en toen kon ik hem herstellen vanaf reservekopie maar gaf ie foutmelding dat er geen juist apparaat is aangesloten, zoiets
|
|
|||
|
|||
kan geen sessie gestart worden met iphone
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik kan syncen met itunes, hij vind mijn iphone ook, kan alleen niet terug zetten vanaf reservekopie, kan geen sessie met de iphone gestart worden, iemand enig idee?
dat is de melding die itunes geeft Laatst gewijzigd door King1987; 05-10-10 om 20:54. Reden: edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Heb je niet alles in itunes staan ? Muziek/foto's/Apps..ed ?
Krijg je die ook niet terug op je iPhone ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
succes,Flip Laatst gewijzigd door Flipke1405; 06-10-10 om 10:41. |
|
|||
|
|||
Of even wachten op GreenpoisOn...
|
|
|||
|
|||
wat is greenpoison?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
thanks alvast |
|
|||
|
|||
Jailbreak IOS 4.1
Zouden we hier iets mee kunnen met een iPhone 3G S met IOS 4.1 en een windows-pc ? Wie laat hier zijn licht eens over schijnen?
YouTube - New Olira1n to Jailbreak ios 4.1 on iPhone 4 3GS MC_nonMC 3G iPod touch 4G 2G 3G(Oct 2010) Groetjes, JAG |
|
|||
|
|||
Citaat:
SeFix |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sten; 06-10-10 om 19:03. Reden: link toegevoegd |
|
|||
|
|||
Hej!
Ik wil mijn iphone 3g met fw 4.0 asap laten updaten naar 4.1 en laten jailbreaken, maar ik heb wat advies nodig voordat ik deze stappen ga ondernemen. Mijn problematische situatie: Sinds de update naar fw.4.0 is mijn Iphone zo traag als een slak! Daarnaast ben ik genoodzaakt geweest hem ivm mijn verhuizing naar het buitenland te jailbreaken zodat hij simlockvrij werd. Dit heb ik laten doen bij een telefoonwinkel en heeft de snelheid niet echt bevorderd. In cydia kan ik zien dat het programma Ultrasn0w is geinstalleerd. Wil dit zeggen dat hij via deze methode is gejailbreaked? Nu vraag ik mij het volgende af: - Hoe kan ik mijn iphone 3g met fw.4.0 het beste en makkelijkste gejailbreaked krijgen met fw. 4.1.? - Is de methode Redsn0w uitgesloten omdat mijn iphone (waarschijnlijk) is gejailbreaked met Ultrasn0w? - Gaat greenpois0n mij een uitkomst bieden? Ik zou het echt super vinden als iemand mij wat advies kan geven! Thanks! Mark Laatst gewijzigd door titan785; 08-10-10 om 17:49. |
|
|||
|
|||
Custom firmware 4.1 maken,
Ireb starten Custem firmware in itunes herstellen , tmobile kaartje er in even activeren Cydia opstarten ultrasn0w installeren en unlocker PS met het maken van custom firmware wel op activering uitzetten! en je hebt wel de goeie baseband? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|