Call Forward Active op FW 2.1 uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zojuist zonder problemen overgegaan van 1.4 naar 2.1 en krijg opeens die irritante melding Call Forward Active telkens als ik wil bellen. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Call Forward Active op FW 2.1 uitschakelen
Ik ben zojuist zonder problemen overgegaan van 1.4 naar 2.1 en krijg opeens die irritante melding Call Forward Active telkens als ik wil bellen. Heb via Cydia de hack voor 2.0 geinstalled maar dat lijkt niet echt te helpen. Heeft iemand hier inmiddels een andere oplossing voor?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet je iPhone wel rebooten nadat je, ''Disable Call Forwarding'' hebt geinstalleerd.
|
|||
|
|||
Super! Helemaal vergeten! Onwijs bedankt!
|
|
||||
|
||||
Dan nog werkt het hier niet, als ik meteen boot. Die melding blijft maar komen.
|
||||
|
||||
Kijk even bij de repo van iFoneguide
|
|
|||
|
|||
Ik heb die uit de repo van hackers.nl gebruikt en die werkt (na reboot wel)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
yup ik gebruik ook vodafone.
|
|
||||
|
||||
Heb je dan misschien het vodafone logo erop gezet? Zoja, verwijder deze dan, heeft bij het probleem verholpen. Heb nog even verder gekeken en ben er nu achter hoe je het logo van Vodafone gewoon kan gebruiken. Doe het volgende; start ssh op je iphone> oven winscp en kijk of verbinding kan maken. Ga naar System>Libary>Carrier Bundle en open de regel met Vodafone_nl Bundle, carrier plist met rechts en kies bewerken, wijzig de 2 regels met <key>Show callforwarding</key? <True> moet je veranderen in False, daarna opslaan en de boel sluiten. Iphone even rebooten en als het goed is ben je de melding call forwarding weg. Succes Laatst gewijzigd door dikkiedick51; 23-09-08 om 20:14. |
|
||||
|
||||
ik heb op die plaats geen Vodafone_nl.bundle dus ik weet niet hoe ik het dan voor elkaar kan krijgen.
Ik kan ook de dat disable ding niet in cydia vinden.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en weet jij welke dit precies is want h.ttp:// "hackers.nl " of h.ttp:// " hackers .nl" pakt hij niet in cydia
EDIT: Al gevonden het is "apt.hackers.nl" Laatst gewijzigd door Rasz; 24-09-08 om 17:44. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkte dit ook!
|
|
||||
|
||||
Uitschakelen is simpel.
Werkt op < 2.1 en 2.2. Ga naar het keypad van je telefoon en toets ##004# en toets CALL. That's all ;-) |
|
||||
|
||||
En inschakelen op dezelfde manier? Waar heb je trouwens deze oplossing gevonden?
|
||||
|
||||
SUPER RELAXED.. gefixed!! bij mij werkte alle tweaks uit Cydia maar niet.. dit is lekker easy. thanx!!!!
|
|||
|
|||
##004# werkt zeker makkelijk liep me al een tyd je hieraan te ergeren en nu dus lekker easy en snel verholpen
Thanks |
|
|||
|
|||
Ik kan in Cydia geen enkele tweak vinden voor het laten verdwijnen van het 'Call Forward Active' schermpje. Ik heb hackers.nl toegevoegd, maar daar is niks (meer) te vinden. Het gaat om een iPhone (1e versie) met 2.2.1.
Is er buiten ##004# een andere oplossing voor dit probleempje? Ik wil nl. niet mijn voicemail uitschakelen. Thanks |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Call forwarding active" weer terug na update IOS4 | mglat | Archief | 3 | 22-06-10 23:32 |
"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! | Trish | iPhone algemeen | 33 | 19-10-08 02:53 |
Call forward bij inkomende oproep | iFilip | iPhone algemeen | 7 | 24-06-08 16:04 |
Call forward | ndl | Archief | 5 | 23-06-08 12:07 |
call forwarding active?? | reno1 | Archief | 3 | 06-11-07 02:33 |
|
|