Call Forward Active op FW 2.1 uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door geethreeforce Uitschakelen is simpel. Werkt op < 2.1 en 2.2. Ga naar het keypad van je telefoon en toets ##004# en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nee hoor, die blijft gewoon werken. Of Visual Voicemail werkt weet ik niet, maar dat is alleen voor TMobile-klanten. Voor een jailbroken 1st generation iPhone is er niets aan de hand: ik krijg nog steeds sms-jes binnen als ik een voicemailbericht heb en kan ze gewoon afluisteren door op 'voicemail' te klikken.
|
||||
|
||||
Ik heb het inmiddels geprobeerd, maar mijn voicemail gaat ook uit... Heb hem via Vodafone wel weer aan kunnen zetten, maar zit nog steeds met dat iriitante call forwarding pop-upje...
|
|
|||
|
|||
net even ##004# gedaan en mijn voicemail blijft gewoon werken hoor!
super tip |
|
|||
|
|||
Mijn voicemail geeft ook de geest met deze code (Vodafone)
|
|
||||
|
||||
Vreemd, hoor. Ik heb ook Vodafone en mijn voicemail blijft gewoon werken.
|
|
||||
|
||||
Nou, mijn Vodafone voicemail gaat echt uit... Echt jammer want ik ben dat Call forwarding ding echt zat....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb geen jailbreak, dus een gewone simlockvrije iphone 3g en wil erg graag dat stomme schermpje krijgt. het gekke is dat op mijn oude telefoon zo'n schermpje niet meer in beeld kwam (100% zeker) en toch mijn voicemail aanstond. nu heb ik even een andere sim erin gedaan om te kijken en heb ik lopen *****n met die instellingen nu krijg ik het dus niet meer voor elkaar: of dat bericht en met voicemail OF geen bericht en zonder voicemail. erg frustrerend, want ik wil mijn iphone niet jailbreaken. |
|
|||
|
|||
dat is volgens mij heel die melding van call forewarding dattie dus naar je voicemail over gaat als je niet optijd opneemt....dus als je die uitzet, is je voicemail uit
of niet??? waar staat die melding anders voor? |
|
|||
|
|||
ja, dat had ik - helaas - ook al begrepen. toch jammer dat ie niet sneller weggaat of dat je het weergeven uit kan zetten (zonder jb).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Call forwarding active" weer terug na update IOS4 | mglat | Archief | 3 | 22-06-10 23:32 |
"Autocorrectie" en "call forwarding" Uitschakelen - OPLOSSING! | Trish | iPhone algemeen | 33 | 19-10-08 02:53 |
Call forward bij inkomende oproep | iFilip | iPhone algemeen | 7 | 24-06-08 16:04 |
Call forward | ndl | Archief | 5 | 23-06-08 12:07 |
call forwarding active?? | reno1 | Archief | 3 | 06-11-07 02:33 |
|
|