Alle verborgen iPhone klikjes.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat laatst een keer met de oordopjes te spelen en tot mijn verbazing ging ineens mijn iPod van start zonder ik aan het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Alle verborgen iPhone klikjes..
Ik zat laatst een keer met de oordopjes te spelen en tot mijn verbazing ging ineens mijn iPod van start zonder ik aan het scherm had gezeten. Hierbij mijn verborgen klikjes, heeft iemand er nog meer gevonden?
Uitleg: klik klik is 2 snelle kliks klik....klik is een langzame klik 1. klik...klik klik klik..klik met je oordopjes is bovenaan je playlist beginnen zonder je ipod uit je zak te halen 2. als je hetzelfde doet op je home button met je oordopjes erin dan doet iet het ook, dan krijg je een embedded player in beeld |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Erg handig, hoef ik hem niet meer uit m'n zak te halen.
|
||||
|
||||
ja handig he, vooral in deze tijd met je handschoenen haha! lekker makkelijk!
|
|
||||
|
||||
bij iphone ook, 1klik pauze, 2snelle klik volgend liedje enz....
leuk, thanks !!!!! |
|
||||
|
||||
kan iemand uitleggen HOE je moet klikken??
|
|
||||
|
||||
stiekem tegen de meester vertellen dat iemand wat fout gedaan heeft
Maar je kan ook gewoon op het microfoontje van je headset drukken.. Dit wordt ook wel klikken genoemd |
|
||||
|
||||
allright dan!! Werkt idd. Erg handig. En ik maar klikken drukken en trekken aan mn Senheissers ;-)
|
|
||||
|
||||
die senheissers, werken die goed? luid, zuiver, gekraak bij zware bass?
ik wou mij de laatste nieuwe Bose earplugs halen, 112Db zouden ze geven, met bass boost en al erop en eraan. aanpasbaar aan t binnenste van je oor. prijs is 97.99euro in t zwart. |
|
|||
|
|||
genot hoor die Bose inEar. ik kan ze iedereen aanbevelen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch wel de top van de middenklas in ear. Het is even wennen qua draagcomfort, maar je muziek op de iPhone klinkt hemels Mocht ik ooit es rijk worden ga ik voor de Bose |
|
|||
|
|||
zo man echt handig
|
|
|||
|
|||
volgens mij is het alleen als je je iPhone op standby hebt gezet met je oordopjes erin. Die mag je er wel tussendoor uit halen maar volgens mij werkt t dus alleen als op t moment dat ie op standby gaat ie op de iPod functie stond... Ik heb t getest en t werkt alleen op die manier bij mij.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Soms als hij niet reageert moet ik wel even op de bovenste knop drukken, maar dat kan ook terwijl hij in m'n zak zit, of soms zelfs buiten m'n broek... |
|
||||
|
||||
de mijne is volgens mij kapot, reageert nauwlijks meer op klikjes :/
En dat na 1 week klikken :x |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar zoals ik al zei, je zal het al vast wel weten. |
|
|||
|
|||
oke. raar, ik dacht dat dat wel nodig was. maar als je op de bovenste knop drukt doet ie t dan al? of moet je m dan ook echt van de standby halen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als de iPhone in NL uitkomt, zou ik dan zo die dopjes terug kunnen brengen en nieuwe krijgen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien dat je hem dan gewoon terug kan brengen... |
|
|||
|
|||
nice TOP TOPIC
|
|
|||
|
|||
Wat ik ook wel een handig 'verborgen' trucje vind is dat je niet perse eerst op edit hoeft te klikken en dan op het rode icoontje om mails/sms/etc te verwijderen.
Je kan namelijk ook de knop 'delete' tevoorschijn 'vegen'. Als je vanaf de rechterkant een schuivende beweging vanaf het pijltje (>) naar links maakt, komt er ook 'delete' tevoorschijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update van 4.3 alle AppStore apps verborgen | tycho28 | iPhone Apps | 5 | 05-04-11 18:29 |
|
|