Alle verborgen iPhone klikjes.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Amp. Ik heb laatst iemand gezien met een Touch, en die heeft exact dezelfde oortjes als voor de iPhone, inc microfoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ie met "Nieuwe" bedoeld dat z'n "Oude" stuk zijn
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ik d8 dat er bij de ipod touch normale oortjes zitten?
dus als die van de iphone kapot geraken kan je die gratis gaan omwisselen in een apple store in de buurt zonder factuur of ipod mee te brengen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bevallen uitstekend. Is mijn 2e paar al. Eerste paar ben ik kwijt geraakt. Die had nog die oude headphone jack (toen de iPhone er nog niet was). |
|
|||
|
|||
waar zijn die sennheiser in ears te krijgen? mediamarkt?
Laatst gewijzigd door ivofaase; 24-01-08 om 13:54. |
|
||||
|
||||
mediamarkt hasselt heb k ze zien liggen, en in extrazone in kuringen aan de carrefour. ik ga me denk k de bose nemen. en de senheiser bluetooth
|
|
||||
|
||||
Ik heb een stukje rubber weggehaald bij mijn cx300. Was een tip ergens op dit forum..werkt nu perfect op de iphone!! Alleen geen klikjes meer he (om maar even ontopic te blijven)..
|
||||
|
||||
idd, ik gebruik dit al enige tijd, werkt overal bij, email sms, installer sources enz....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update van 4.3 alle AppStore apps verborgen | tycho28 | iPhone Apps | 5 | 05-04-11 18:29 |
|
|