Advanced Prefferences 1.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pevi Betekent dat dat ik hem niet gewoon via de installer kan installeren. (Eigenlijk heb ik alleen de optie voor het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
K kan je t snel even schrijven zodat je alleen je iphone-settings.plist even veranderd met Winscp als je dit wilt????
|
|
|
||||
|
||||
... zou geweldig zijn.
btw. is 100 de maximale gevoeligheid of kan hij nog hoger?
|
||||
|
||||
voila hier is hij al. er staan 3 files in, deze copieer je na je preferences.app/ map, maak eerst een backup van je oude prefs naar je pc.
Laat ma weten wa je ervan vind. speciaal voor jou. En post hier ook een screenshot ervan als je wilt. De gevoeligheid ga van 0 naar 6, zet je op 6, werkt hij nie meer, zo hard kun je nie duwen, ga je meer naar de 0 word hij zeer gevoelig, standaard sta hij op 3, ik heb mijn rond 2 staan, en dit is al redelijk gevoelig. |
|
||||
|
||||
...dat is snel, alvast dank!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
volgt zsm!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Croiman!
Precies wat ik wilde, maar is de gevoeligheid nog hoger op te schroeven? Laatst gewijzigd door pevi; 10-03-08 om 15:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Deze staat in de Applications map!
|
|
|||
|
|||
Gevonden! Danke je. Helaas bied het voor mij geen uitkomst, maar een nieuw scherm is inmiddels onderweg
|
|
||||
|
||||
Dat is mijn probleem net, ik heb geen repo, k had iemand die repo openhield voor mij (ALEXTEIE, www*hackers*nl/repo.xml) maar ik hoor van hem niks meer, in de repo zijn problemen, en de repo word precies nie meer geupdate ???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Trouwens ik zie da er een paar iconen niet zichtbaar zijn bij jou in je prefs, wil je da standaard iconen ervoor hebben? Gewoon copieren in je preferences.app/ map en prefs trug opstarten, w8 effe, ze komen er dadelijk aan. Laatst gewijzigd door croiman; 09-03-08 om 22:13. |
|
||||
|
||||
Nu dacht ik... als ik de gevoeligheid nog meer kon opschroeven, misschien lost dat het probleem dan voor 100% op.
Of heb/weet jij een betere oplossing? Laatst gewijzigd door pevi; 10-03-08 om 15:58. |
|
||||
|
||||
Citaat:
hier zitten de overige iconen in die je blijkbaar nie had zoals k zie in je screenshots, de logpower en sounds.K heb t erbij gezet. Probleem is, da je nie weet of t software probleem of hardware probleem is. |
|
||||
|
||||
ivm de gevoeligheid, ik heb hier de max instelling van 10 verhoogd naar 12, je kunt dit eens gebruiken, maar ik sta nie in vo crash van je iphone, door de verhoging he.
je kunt zelf ook het verhogen, t is het betreffende in het rood aangegeven die je kunt verhogen, moest dit lukken voor die betreffende iphone. houd me op de hoogte ok? <key>cell</key> <string>PSSliderCell</string> <key>default</key> <real>3.5</real> <key>defaults</key> <string>com.apple.springboard</string> <key>key</key> <string>SBFingerProjection</string> <key>max</key> <real>12</real> <key>min</key> <real>0.0</real> <key>showValue</key> <integer>1</integer> |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Helaas kan ik je melden dat die laatste aanpassing geen verbetering geeft.
in ieder geval dank voor de geboden hulp. |
|
||||
|
||||
het is toch al beter geworden dan toch, ben je toch al iets geholpen he.
|
|
||||
|
||||
Klopt, en ik kan weer iemand blijer maken!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update Prefferences iphone 1.1.3 | croiman | iPhone algemeen | 19 | 21-05-08 15:13 |
advanced settings weg | hesc | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-05-08 02:10 |
Update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | iPhone algemeen | 30 | 18-02-08 11:46 |
update Advanced Prefferences iphone 1.1.2 | croiman | Archief | 1 | 03-02-08 22:42 |
|
|